Zaloguj się

WIEDZA

Epickie e-formularze usprawnią działanie Twojej firmy

Organizacja zoptymalizowanej ewidencji i obiegu dokumentów jest jednym z głównych problemów przedsiębiorców na całym świecie. To, co z definicji powinno uprościć i usystematyzować pracę, w rezultacie stwarza kolejne przeszkody w wysokowydajnym prosperowaniu firmy.


Skracaj czas przepływu informacji

Z myślą o ułatwieniu codziennej działalności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce oraz Wielkiej Brytanii powstała innowacyjna e-usługa Epic Pact, bazująca na systemie e-formularzy. Jej wdrożenie skutkuje poprawą organizacji wielu czynności wewnętrznych i zewnętrznych, a także znacznie skraca czas przepływu informacji. Łatwy w obsłudze interfejs umożliwia tworzenie formularzy, ścieżek ich akceptacji oraz obsługę całego procesu. Intuicyjne narzędzie, jakim jest Epic Pact, zapewnia kompleksową obsługę podczas tworzenia, przesyłania, zatwierdzania oraz rozpoznawania już wydrukowanych dokumentów dzięki kodom QR.

Logistyka w przedsiębiorstwie w świetle współczesnych koncepcji i metod zarządzania

Pozycja przedsiębiorstwa na rynku uzależniona jest od wielu czynników, np. gotowości i zdolności do podejmowania zmian w zarządzaniu m.in. integracją, zakresem, czasem, kosztami, jakością, zasobami ludzkimi, kontraktem, komunikacją, ryzykiem projektu inwestycyjnego. Z punktu widzenia podejmowanych decyzji i działań logistycznych ważna jest również umiejętność skutecznego zarządzania zaopatrzeniem projektu tj. podejmowania czynności zapewniających nabycie, w odpowiednim czasie, niezbędnych dóbr i usług pochodzących spoza podmiotu podejmującego projekt.

Zarządzanie łańcuchami dostaw w transporcie intermodalnym

Głównym celem artykułu jest przedstawienie możliwości transportu intermodalnego w Polsce i Europie na podstawie transportu kolejowego i drogowego. Ponadto przedstawione zostanie zarządzanie transportem intermodalnym w łańcuchach dostaw w korytarzu transportowym Bałtyk - Adriatyk. Ważną rolę w zarządzaniu tymi przewozami dla dobra klienta ma polityka danego kraju i ceny dostępu do infrastruktury zarówno kolejowej, jak i drogowej.

Koncepcje zarządzania siecią przedsiębiorstw

Przetrwanie i rozwój przedsiębiorstw wymaga współpracy z innymi podmiotami rynkowymi. Jest to spowodowane rosnącymi oraz ciągle zmieniającymi się wymaganiami konsumentów oraz nasilającą się konkurencją. Zjawiskom tym nie jest w stanie sprostać przedsiębiorstwo działające w pojedynkę.

Zarządzanie jakością usług telematycznych w transporcie

Telematyka transportu obejmuje dziedzinę zajmującą się zintegrowanymi systemami telekomunikacyjnymi, informatycznymi i informacyjnymi, w szczególności wyposażeniowo - systemowymi i programistycznymi wykorzystywanymi w transporcie. Rozwiązania telematyki transportu swoim zasięgiem mogą być realizowane zarówno dla wyodrębnionego rodzaju transportu na wybranym obszarze jak też mogą być realizowane i integrowane na poziomie krajowym lub międzynarodowym.

Modelowanie popytu oparte na podróżach pojedynczych

Podstawowym problemem systemowego opisu transportu w obszarach zurbanizowanych jest charakterystyka elementów i relacji składających się na strukturę zagospodarowania przestrzennego oraz strukturę systemu transportowego. Struktura ta wywołuje potrzeby przewozowe będące popytem na transport, jak również kształtuje podaż transportu w postaci systemu transportowego i jego potencjału przewozowego.

Ocena logistycznej obsługi klienta na rynku B2B

Współcześnie obsługa klienta w łańcuchu dostaw opiera się na zasadzie 7R, nie tylko właściwy produkt, ale pozostałe 6R mają większe znaczenie. Przedsiębiorstwa starają się uzyskać szereg korzyści przy współpracy z operatorami logistycznymi jak: oszczędność czasu, ograniczenie ryzyka, efektywny przepływ informacji, wspólne rozwiązania problemów technicznych i organizacyjnych. Klienci instytucjonalni ograniczają liczbę dostawców, z którymi współpracują wykorzystując analizę stanów ABC/XYZ.

Zarządzanie projektami badawczymi systemów logistycznych w transporcie miejskim

W pracach nad planami rozwoju systemów transportu opracowuje się strategię, stanowiącą zapis świadomych wyborów komunikacyjnych społeczności regionu, zorientowanych na rozwiązanie głównych problemów transportowych i utrzymanie danego obszaru na ścieżce trwałego i zrównoważonego rozwoju oraz podnoszenie jego konkurencyjności. Termin zrównoważony rozwój został zaprezentowany w 1987 roku (w Raporcie Światowej Komisji Środowiska i Rozwoju Nasza wspólna przyszłość).

Wyznaczanie poziomu informacyjnego dla odnawiania zapasu w warunkach nieciągłego przeglądu jego stanu

Obserwowane w praktyce wartości poziomu obsługi przy odnawianiu zapasu w oparciu o tak zwany poziom informacyjny, są często istotnie niższe od wartości oczekiwanych, wynikających z zastosowania klasycznego wzoru na obliczanie poziomu informacyjnego zapasu. W artykule omówiono możliwe przyczyny tego zjawiska i zaproponowano korektę wzoru na obliczanie poziomu informacyjnego, uwzględniającą konsekwencje nieciągłego przeglądu stanu zapasów w tym systemie. Model analityczny został zweryfikowany badaniami symulacyjnymi.

Subskrybuj to źródło RSS