Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Wiodący dystrybutor wydłuża najem w MLP Bucharest West

MLP Group przedłużyło współpracę z jedną z największych sieci dystrybucyjnych na rynku rumuńskim. W ramach centrum logistycznego MLP Bucharest West najemca korzysta obecnie z 10,4 tys. mkw. powierzchni magazynowych.  Dodatkowo na jego potrzeby zostaną wybudowane nowoczesne przestrzenie biurowe liczące ponad 300 mkw. W zawarciu transakcji pośredniczyła agencja Colliers.

HVO w łańcuchu dostaw

Hydrotreated Vegetable Oil (HVO) to nowoczesne rozwiązanie w zakresie redukcji emisji CO2 w transporcie. Pozwala ono obniżyć emisję gazów cieplarnianych do 90% w porównaniu z tradycyjnym olejem napędowym. Produkowany ze źródeł odnawialnych, takich jak oleje roślinne i tłuszcze zwierzęce, HVO umożliwia przedsiębiorstwom realizację celów zrównoważonego rozwoju bez konieczności inwestowania w nową flotę.

Współtworzenie sieci ładowania na miarę przyszłości

Spółka Huawei opublikowała 10 głównych trendów branży stacji ładowania na rok 2025 pod hasłem „Współtworzenie sieci ładowania na miarę przyszłości”. Wang Zhiwu, prezes działu sieci inteligentnych stacji ładowania Huawei, kompleksowo omawia 10 podstawowych trendów branży stacji ładowania na rok 2025 pod względem kierunków rozwoju sektora oraz ścieżki rozwoju technologii.

PKP CARGO S.A. rozpoczyna realizację połączeń intermodalnych między terminalami CLIP Swarzędz i DUSS w Duisburgu

Od 8 stycznia 2025 roku dwa z sześciu połączeń między Terminalem CLIP w Swarzędzu a Terminalem DUSS w Duisburgu będą realizowane przez PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji. Połączenia dają możliwość przewozu zróżnicowanych ładunków, głównie naczep intermodalnych i naczep nieintermodalnych, oraz dodatkowo kontenerów.

GXO rozpoczyna nowe partnerstwo z Calliope we Włoszech

GXO Logistics, Inc.  największy na świecie operator logistyki kontraktowej ogłosił dzisiaj podpisanie długoterminowej umowy partnerstwa z lifestylową marką Calliope, należącą do włoskiej firmy franczyzy modowej Teddy Group. Umowa obejmuje zarządzanie centrum logistycznym, e-fullfilment, obsługę zwrotów oraz usługi wartości dodanej, takie jak etykietowanie i kontrola jakości towarów przychodzących.

Subskrybuj to źródło RSS