Zaloguj się

WIEDZA

Kolejne badania pokazują, że boty frustrują klientów

Branża Contact Center widzi wielki potencjał w botach i wiąże olbrzymie nadzieje z ich wykorzystaniem, licząc na ograniczenie kosztów i usprawnienie obsługi. Klienci mają jednak na temat użyteczności botów zdanie odmienne, o czym przekonują kolejne badania – tym razem autorstwa firmy UJET. Pokazało ono, że aż 80% klientów czuje się sfrustrowanych z powodu kontaktu z botem w obsłudze klienta.

Windykacja długu z zagranicy dla firm transportowych – jak odzyskać swoje pieniądze od zagranicznej firmy?

Wykonałeś zlecenie dla zagranicznej firmy, zorganizowałeś przewóz towarów i mimo upływu terminu zapłaty nadal czekasz na swoje pieniądze? By pojawiły się na Twoim koncie, powinieneś działać jak najszybciej. Postaraj się porozumieć z dłużnikiem, a jeśli nie przyniesie to skutku, poproś o pomoc specjalistów – w ten sposób prędzej czy później wyegzekwujesz zapłatę.

Czy polski sektor TSL jest gotowy na deglobalizację?

Jeśli deglobalizacja światowej gospodarki i skracanie łańcuchów dostaw nastąpi w deklarowanej obecnie skali, Polska będzie miała niepowtarzalną okazję stanąć do rywalizacji o względy kilkunastu procent firm, które zapowiadają przeniesienie produkcji lub źródeł zaopatrzenia do Europy. Mamy niezłą pozycję startową oraz duży potencjał sektora przemysłowego i logistyki, ale mało czasu i wciąż dużo do zrobienia.

Czy warsztaty w kraju są gotowe na serwisowanie aut elektrycznych?

Samochody elektryczne szturmem zdobywają polskie drogi. Choć pozbawione są wielu newralgicznych komponentów, które mogą ulec awarii, nie oznacza jednak, że są mniej problematyczne niż te, z napędem spalinowym. O specyficznych wymaganiach aut elektrycznych oraz problemach, z jakimi wiąże się ich naprawa, opowiadają eksperci serwisu autobaza.pl.

Trendy w znakowaniu magazynów

Znakowanie magazynów jest niezwykle ważnym elementem dla każdej firmy, która zajmuje się przechowywaniem oraz dystrybucją towarów. Odpowiednie oznakowaniu magazynu pomaga pracownikom łatwiej odnaleźć produkty, co bezpośrednio wpływa na zwiększenia wydajności pracy oraz na redukcję czasu potrzebnego na wyszukanie potrzebnego towaru.

Szlaki żeglugowe w łańcuchach dostaw dla beverage

W aglobalnej wymianie handlowej kluczową rolę odgrywa transport morski (80% globalnych dostaw towarów odbywa się drogą morską). Dostawy odbywają się wybranymi szlakami żeglugowymi, które mają swoje określone trasy co wpływa na czas dostawy. Firmy zajmujące się produkcją wina i napojów alkoholowych, znając trasy morskie wykorzystywane do transportu towarów, mogą lepiej planować wysyłki, zarządzać łańcuchem dostaw, minimalizując koszty i czas dostawy. O tym, jak obecnie wygląda sytuacja na najważniejszych dla branży szlakach oceanicznych wyjaśnia Hillebrand Gori, operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze beverage.

Subskrybuj to źródło RSS