Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

DHL eCommerce Polska z siecią 5000 automatów paczkowych

Liczba automatów paczkowych DHL eCommerce Polska przekroczyła właśnie 5000. To kluczowy moment dla firmy, szczególnie w kontekście rozpoczynającego się szczytu paczkowego – najbardziej intensywnego okresu w branży logistycznej. Rozbudowa sieci automatów paczkowych to nie tylko odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, lecz także strategiczny krok, który pomoże skutecznie obsłużyć rekordowe wolumeny przesyłek w grudniu.

Raben i Elcar na wspólnej drodze ku optymalizacji

Raben Logistics Polska podpisała niedawno wieloletnią umowę o współpracy z polską firmą Elcar, która specjalizuje się w technologiach dla branży logistycznej. Dane o transportach, zbierane z pojazdów Raben w czasie rzeczywistym, będą dawały zarządzającym flotą pełną wiedzę o aktualnej sytuacji i pozwolą optymalnie wykorzystać pojazdy, zmniejszając w ten sposób ślad węglowy.

Czy zautomatyzowany fulfillment to przyszłość e-commerce?

Zautomatyzowany fulfillment e-commerce staje się cenioną usługą i pozwala sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, takich jak roboty magazynowe czy sztuczna inteligencja, procesy realizacji zamówień mogą być szybsze, efektywniejsze i bardziej precyzyjne. Sprawdź więcej informacji na ten temat!

Nowe narzędzie do planowania sieci logistycznej Poczty Polskiej

Poczta Polska wybrała firmę Sophus Technology Inc., lidera w dziedzinie rozwiązań w zakresie projektowania i planowania sieci łańcucha dostaw, aby wesprzeć optymalizację i transformację łańcucha dostaw pocztowych oraz dostosować go do zmieniających się potrzeb klientów.

Firmy logistyczne oczekują przyśpieszenia procesów dzięki AI

Rozwój sztucznej inteligencji może być szansą dla wielu firm. Ponad połowa firm dostrzega w AI narzędzie do usprawnienia operacji, a 40% zwraca uwagę na możliwość obniżenia wydatków – wynika z najnowszego raportu ID Logistics „Czy AI wspiera logistykę kontraktową w Polsce?”. Mimo to, jedynie co piąta firma aktywnie korzysta z rozwiązań opartych na AI, głównie ze względu na wysokie koszty wdrożeń, które dla 55% respondentów stanowią główną barierę.

Subskrybuj to źródło RSS