Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

GT Logistics kontynuuje operacje w strategicznej lokalizacji

GT Logistics sp. z o.o., wchodząca w skład Grupy Transportowej – lidera branży TSL, przedłużyła umowę najmu 21 tys. mkw. powierzchni magazynowej w parku logistycznym REINO IO Piotrków w Piotrkowie Trybunalskim. Wsparcie w zakresie analizy rynku i renegocjacji warunków zapewnili najemcy doradcy z firmy Newmark Polska.

Panattoni wybuduje dodatkowe 70 000 m kw. w Zgierzu

Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, buduje kolejny, liczący 70 000 m kw. etap Panattoni Park Zgierz. Powierzchnię 50 000 m kw. zajmie wiodąca sieć drogerii, dla której kompleks zlokalizowany w centralnej Polsce stanie się kluczowym centrum dystrybucyjnym. Po rozbudowie park osiągnie 120 000 m kw.

Hermes Fulfilment przejmuje centrum zwrotów marki modowej bonprix w Łodzi

Grupa Hermes Fulfilment z siedzibą w Hamburgu rozbudowuje swoją międzynarodową sieć oddziałów. Z początkiem nadchodzącego roku obrotowego, w dniu 1 marca 2025 roku, centralny dostawca usług logistycznych Grupy Otto przejmuje centrum zwrotów należącej również do Grupy Otto marki modowej bonprix w Łodzi.

FM Logistic działa na rzecz zrównoważonego transportu

W 2019 roku transport odpowiadał za 15% globalnej emisji gazów cieplarnianych. W tym kontekście FM Logistic stawia na rozwiązania multimodalne, aby przyspieszyć wdrożenie zrównoważonego łańcucha dostaw. Spółka oferuje konkretne rozwiązania łączące transport drogowy i kolejowy, aby pomóc partnerom ograniczyć ich ślad węglowy, szczególnie w odniesieniu do emisji z zakresu 3. Poprzez projekty takie jak trasa kolejowo–drogowa łącząca południe Francji z Paryżem czy przyszłe korytarze multimodalne w Polsce, Hiszpanii i Rumunii, Grupa nieustająco podejmuje działania na rzecz łączenia wyników handlowych z transformacją ekologiczną. 

Nowe 23 elektryczne samochody ciężarowe we flocie CEVA

CEVA Logistics, globalny lider logistyki 3PL, rozszerza swoją europejską flotę niskoemisyjnych pojazdów o 23 nowe elektryczne samochody ciężarowe. Mają one zastąpić ciężarówki z silnikiem Diesla wykorzystywane do odbiorów i dystrybucji towarów we Francji, Belgii i Holandii. Rozszerzenie floty pojazdów niskoemisyjnych przybliża CEVA do realizacji celu jakim jest osiągnięcie neutralności węglowej do 2050 roku.

Subskrybuj to źródło RSS