Metoda poprzecznego opasania ładunków
Najbardziej popularną i najczęściej stosowaną metodą mocowania ładunków podczas transportu w Polsce jest metoda poprzecznego opasania. Czy słusznie?
- 0
- Kategoria: Komentarz tygodnia
- Jarosław Kędzior
Najbardziej popularną i najczęściej stosowaną metodą mocowania ładunków podczas transportu w Polsce jest metoda poprzecznego opasania. Czy słusznie?
Koniunktura branży kurierskiej jest świetna. E-handel napędza popyt na dostawy produktów i prognozuje się coraz szybszy wzrost liczby przesyłek. Czy firmy kurierskie będą w stanie obsłużyć rosnący rynek?
Edukacja logistyczna nie stoi w miejscu i ewoluuje zgodnie z wymaganiami rynku pracy. Jakie kompetencje potencjalnych pracowników są w tej chwili najbardziej pożądane przez firmy logistyczne? Czy Wyższa Szkoła Logistyki odpowiada na nie, opracowując program kształcenia?
Nowoczesne technologie wkraczają do wielu dziedzin, także do edukacji. E-learning jest bardzo wygodną i oszczędną formą szkoleń. Instytut Logistyki i Magazynowania od lat świadczy elektroniczne usługi szkoleniowe w zakresie logistyki. Sporą część ich odbiorców stanowią klienci GS1. Czego dotyczą te szkolenia i jakie przynoszą korzyści?
Czy polskie magazyny to bezpieczne miejsca pracy?
Ostatnio bardzo często słyszymy, że koncepcja Nowego Szlaku Jedwabnego ma przynieść Polsce wiele korzyści. Czy rzeczywiście tak jest i gdzie należy upatrywać tych szans?
Mówi się, że Polska jest potęgą transportową, ale czy polski transport drogowy jest bezpieczny?
W przyszłym roku Polska dołączy do światowego projektu uruchomionego przez Google, który zobowiązuje firmy prezentujące swoje produkty oraz pliki produktowe w Google Shopping do znakowania ich numerem GTIN. Globalny Numer Jednostki Handlowej (ang. Global Trade Item Number) to unikatowy dla każdego produktu numer kodu kreskowego. Dlaczego znakowanie produktów numerem GTIN w Google Shopping stało się niezbędne? Jakie płyną z tego korzyści z punktu widzenia klientów, producentów oraz samego Google?