Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

DHL eCommerce Polska i Biedronka zbudują sieć automatów paczkowych

DHL eCommerce Polska oraz Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, ogłaszają nawiązanie partnerstwa, które otwiera nowe perspektywy w zakresie usług logistycznych i handlowych. W ramach współpracy, obie firmy planują systematyczną rozbudowę sieci automatów paczkowych DHL BOX 24/7 zlokalizowanych przy sklepach Biedronka w całym kraju.

Wysokie kary Border Force nie tylko za przewóz nielegalnych imigrantów

Kary za przewóz nielegalnych imigrantów do Wielkiej Brytanii uległy zmianie w lutym 2023 r., obejmując również sankcje za brak odpowiedniego zabezpieczenia pojazdu. Choć od ich wprowadzenia minął ponad rok, wielu przewoźników nadal nie wie, że zaniechanie w tej kwestii może wiązać się z dotkliwą karą finansową. Sankcja może zostać zastosowana niezależnie od tego, czy nielegalni imigranci znajdowali się w pojeździe. 

HARDEN CONSTRUCTION rusza z rozbudową magazynu w Koluszkach

Panattoni Park Koluszki położony jest w centralnej Polsce, 28 km od centrum Łodzi i dokładnie tyle samo od Strykowa, gdzie krzyżują się dwie autostrady A1 oraz A2. Kompleks składa się z hali o powierzchni 25,5 tys. mkw, która zostanie rozbudowana o kolejne 15 tys. mkw. Jest to efekt rosnącego zainteresowania ze strony dotychczasowych najemców. Finalnie Panattoni Park Koluszki zwiększy swoją powierzchnię do ponad 40 tys. mkw.

Renault Trucks intensyfikuje działania na rzecz dekarbonizacji własnych przepływów logistycznych

Jako główny gracz dążący do zmniejszenia emisyjności transportu, Renault Trucks intensyfikuje swoje działania poprzez elektryfikację własnych przepływów logistycznych. Pierwszym etapem tego projektu jest zmiana pojazdów realizujących transport osi między zakładami w Lyonie i Bourg-en-Bresse. Pojazdy ciężarowe z silnikiem diesla realizujące do tej pory ten transport zostaną zastąpione pojazdami z napędem elektrycznym. Trasa o łącznej długości 450 000 km pokonywanych każdego roku między dwoma zakładami produkcyjnymi będzie obsługiwana przez Dupessey&Co i Transports Chazot przy użyciu pięciu ciągników siodłowych Renault Trucks T E-Tech z napędem elektrycznym.

Subskrybuj to źródło RSS