Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Volvo Trucks sprzedaje elektryczne samochody ciężarowe dla transportu miejskiego

Volvo Trucks wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na zrównoważone rozwiązania transportowe dla miast i rozpoczyna sprzedaż elektrycznych samochodów ciężarowych Volvo FL i Volvo FE na wybranych rynkach w Europie.

Nowy obowiązek przewoźników realizujących transport do Czech

Od 1 grudnia będzie obowiązywać nowy elektroniczny system opłat drogowych w Czechach. Zostało niewiele czasu, a w systemie rejestracyjnym widnieje zaledwie 20% pojazdów ciężarowych z Polski. Przewoźnicy muszą niezwłocznie dopełnić formalności i zainstalować nowe jednostki pokładowe. W przeciwnym razie, za trzy tygodnie na drogach granicznych z Czechami transport będzie sparaliżowany. Brak nowego urządzenia do naliczania opłat drogowych może skutkować mandatem w wysokości do około 16 tys. PLN dla przewoźnika.

Brazylia otwiera się na Europę - skorzystają polscy przedsiębiorcy e-commerce

Niedawne porozumienie gospodarcze zawarte między Unią Europejską a krajami zrzeszonymi w organizacji Mercosur to jedna z najważniejszych tego typu umów w ostatnich latach. Dzięki zniesieniu ceł na sprowadzane z UE produkty, przed polskimi przedsiębiorcami otwiera się między innymi największy rynek e-commerce w Ameryce Południowej.

Dematic - pionier branży intralogistyki wzmacnia polski rynek

Dematic, dostawca zintegrowanych technologii automatyzacji, oprogramowania oraz usług do optymalizacji łańcucha dostaw, będący częścią Grupy KION, stawia swoje pierwsze kroki nad Wisłą. Razem z siostrzanymi firmami Linde MH oraz STILL, oferuje pełen wachlarz produktów i oprogramowania dla intralogistyki. Firma niedawno otworzyła swój nowy oddział w Polsce z siedzibą w Poznaniu.

Zielony zwrot w strategii LPP

100% opakowań przyjaznych środowisku i 50% udziału kolekcji ekologicznych we flagowej marce Reserved do 2025 roku oraz zmniejszenie śladu węglowego - to najważniejsze cele strategii zrównoważonego rozwoju, ogłoszonej przez polskiego producenta odzieży. Zwrot w kierunku ekologii to odpowiedź LPP na nowe wyzwania pojawiające się w branży modowej. Gdańska firma kontynuuje również inwestycje w nowe technologie - niedawno zakończyła najszybsze na świecie wdrożenie elektronicznych metek (tzw. RFID) w sieci Reserved w Polsce.

Subskrybuj to źródło RSS