Marelvi zostaje na dłużej w MLP Bucharest West
Największy dystrybutor sprzętu elektronicznego i domowego w Rumunii przedłużył umowę najmu ponad 8,1 tys. m kw. powierzchni w parku logistycznym MLP Bucharest West.
Największy dystrybutor sprzętu elektronicznego i domowego w Rumunii przedłużył umowę najmu ponad 8,1 tys. m kw. powierzchni w parku logistycznym MLP Bucharest West.
DPD Polska konsekwentnie rozbudowuje sieć punktów nadań i odbiorów przesyłek oraz automatów paczkowych. W ramach sieci DPD Pickup obecnie działa już ponad 27 000 punktów, w tym 7 000 stanowią automaty paczkowe. Tym samym firma tworzy największą i najbardziej dostępną sieć nadań i odbiorów przesyłek poza domem (out-of-home, OOH) w Polsce.
Targo on-site fix to nowy produkt dla segmentu business to consumer (B2C), który na etapie składania zamówienia umożliwia ustalenie ze sprzedawcą konkretnej daty dostawy.
Rohlig SUUS Logistics uruchomił skład celny oraz magazyn czasowego składowania w oddziale w Choroszczy k. Białegostoku. Nowa inwestycja znacznie zwiększa kompetencje operatora w obsłudze logistycznej towarów importowych i eksportowych firm z Podlasia, a także z krajów bałtyckich. Pozwala m.in. na efektywne zarządzanie zapasami czy odroczenie zapłaty ceł i podatków do momentu wejścia produktów na rynek.
Po zeszłotygodniowej premierze pierwszego w Polsce elektrycznego ciągnika Scania 45S, Scania Polska S.A. informuje o dostępności dla klientów HUBu ładowania elektrycznych pojazdów ciężarowych w Nadarzynie, k. Warszawy, którego operatorem jest firma EKOEN a dostawcą technologii ładowania firma Ekoenergetyka-Polska SA.
W ciągu ostatnich dekad, handel internetowy przeszedł dynamiczny rozwój, stając się nieodłącznym elementem globalnej gospodarki. Wzrost popularności zakupów online jest napędzany nie tylko postępem technologicznym i coraz większą dostępnością internetu, ale także zmieniającymi się nawykami konsumenckimi. Dziś, e-commerce nie jest już uznawane za alternatywę dla tradycyjnego handlu, ale jako jego kluczowy komponent, oferujący konsumentom wygodę, szeroki wybór produktów i często lepsze ceny. Jednakże, pomimo licznych korzyści, handel internetowy stoi przed szeregiem wyzwań. Są one nie tylko przeszkodami do pokonania, ale również okazją do wprowadzania innowacji i wyróżnienia się na rynku. Przed jakimi wyzwaniami stoi współczesny świat e-commerce?
CEVA Logistics wzmacnia pozycję na polskim rynku logistyki kontraktowej dedykowanej branży motoryzacyjnej. Do grona jej długoletnich klientów należy Marelli Aftermarket, jeden z globalnych liderów niezależnego rynku części zamiennych. CEVA zarządza centrum dystrybucji w Sosnowcu (woj. śląskie), gdzie realizowane są zamówienia składane przez dystrybutorów w 24 krajach Europy. Firmy przedłużyły właśnie współpracę i podpisały nowy kontrakt na kolejnych 5 lat.
Aż 18 000 punktów odbiorów i nadań, a w tym już 3000 automatów paczkowych, zlokalizowanych w całej Polsce. DHL eCommerce Polska, operator ogólnopolskiej sieci punktów obsługi paczek (DHL POP), stawia na automaty. Inwestycje w maszyny DHL BOX mają zapewnić kompleksową obsługę rynku, zgodną z preferencjami klientów. Jak wynika z najnowszych badań DHL, aż 49% Polaków wybiera dostawy do automatów paczkowych[1]. W odpowiedzi na rynkowe trendy DHL postawił na strategię rozbudowy sieci maszyn. Dzięki temu także wysyłki transgraniczne w ramach europejskiej sieci OOH DHL, która skupia już 100 tysięcy lokalizacji (punktów i automatów), będą jeszcze szybsze i wygodniejsze.