Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Alumast dostarczy ponad 200 kompozytowych słupów oświetleniowych dla PKP Polskich Linii Kolejowych

Spółka Alumast S.A. wygrała przetarg na dostarczenie 228 słupów z kompozytów polimerowych wraz z wysięgnikami dla PKP Polskich Linii Kolejowych. Słupy oświetleniowe o innowacyjnej konstrukcji wyposażą m.in. rewitalizowane dworce kolejowe, znacząco podnosząc bezpieczeństwo pasażerów. To kolejny projekt realizowany przez Alumast dla PKP PLK w ramach dziesięcioletniej współpracy obu spółek.

Dachser przechodzi na technologię litowo-jonową i redukuje CO2

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, do 2022 r. planuje zastąpić swoją przeszło sześciotysięczną flotę podnośników, wykorzystywanych w terminalach i magazynach, energooszczędnymi wózkami na akumulatory litowo-jonowe. Proekologiczny projekt obejmie całą Europę, w tym oddziały Dachser w Polsce. Dzięki temu operator zmniejszy emisję CO2 o 9,6 tys. ton rocznie.

Jak uzdrowić sektor TSL przy pomocy Internetu rzeczy i rozwiązań telematycznych?

Mimo dynamicznego rozwoju branży TSL, której udział w polskim PKB  od czasów wejścia do Unii Europejskiej wzrósł prawie do 20%1, w ciągu kilku ostatnich lat lista problemów trapiących ten sektor gospodarki wydłuża się. Większość z nich jest dobrze rozpoznana i zdiagnozowana. Począwszy od braków kadrowych wśród kierowców, mierzonych w setkach tysięcy wakatów2, poprzez rosnącą konkurencję na rynku wewnętrznym, aż do ciągle nowych regulacji prawnych3, wszystko to składa się na obraz rynku niestabilnego i trudnego, z którym branża musi się zmierzyć. Wielu tym problemom można jednak zaradzić przy użyciu nowych technologii, zwłaszcza z zakresu telematyki lub Internetu rzeczy4.

Raben zwiększa udziały we Włoszech

Na mocy porozumienia w sprawie zacieśnienia współpracy pomiędzy Grupą Raben a firmą Sittam, w lipcu 2019 r. Grupa zwiększy swój udział w spółce Sittam Srl do 51%, stając się tym samym większościowym udziałowcem lidera włoskiego rynku międzynarodowego transportu drobnicowego. Zakup ma na celu wzmocnienie pozycji obu firm na rynku włoskim i europejskim.

Jak usprawnić sklep internetowy?

Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć. Oczekują już nie tylko tanich i dobrych produktów, ale także niskich kosztów wysyłki, darmowych zwrotów oraz perfekcyjnej organizacji sklepu, dzięki której cały proces zakupowy przebiegnie błyskawicznie.

Poczta Polska przeciwko wykluczeniu osób niepełnosprawnych

Poczta Polska dostosowuje infrastrukturę do potrzeb osób niepełnosprawnych. W latach 2017-2018 Spółka przystosowała kolejnych 120 placówek. Poczta oferuje również rozwiązania ułatwiające korzystanie z usług pocztowych osobom niepełnosprawnym, m.in. bezpłatną obsługę w miejscu zamieszkania. Z usługi tej korzysta 27 tys. osób.

Subskrybuj to źródło RSS