Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Bieg Panattoni "na setkę" dla Castoramy zakończony! 100 000 tys. m kw. w Strykowie już działa

Panattoni Europe, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, ukończył budowę 100 000 m kw. centrum logistycznego dla Castorama Polska. Inwestycja powstała w Strykowie, a jej realizacja była podzielona na dwa etapy. Oficjalne przekazanie centrum nastąpiło 1 czerwca 2019 r., zaś 18 czerwca wokół obiektu odbył się bieg świętujący finalizację inwestycji.

Carrefour i Panattoni po raz drugi - ponad 63 600 m kw. w Polsce Centralnej

Panattoni Europe, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, wmurował kamień węgielny pod budowę największego centrum logistycznego firmy Carrefour Polska w kraju. Będzie to obiekt o charakterze BTS i powierzchni ponad 63 600 m kw. Inwestycja powstaje w Polsce Centralnej, w Rawie Mazowieckiej. Zakończenie prac budowlanych zaplanowane jest na koniec 2019 r.

Fracht FWO dostarczył urządzenia dla 3 elektrowni w Argentynie

Fracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu specjalizujący się w organizacji dostaw ładunków ponadnormatywnych, zorganizował transport 953 t ciężkich urządzeń dla 3 elektrowni geotermalnych w Argentynie. Organizacja tej dostawy, ze względu na bardzo duży stopień skomplikowania, wymagała współpracy pomiędzy różnymi oddziałami Grupy Fracht w Europie - polskiego, czeskiego i włoskiego.

Mobile Industrial Robots uruchamia MiR Finance - program leasingowy "Robot as a Service"

Firma Mobile Industrial Robots, działająca na rynku autonomicznych robotów mobilnych (AMR), uruchomiła nowy program leasingowy. "Robot as a Service" (RaaS) pozwala wszystkim firmom - od małych start-upów po międzynarodowe przedsiębiorstwa - wykorzystywać roboty mobilne przy niższych początkowych kosztach inwestycji oraz niskich kosztach miesięcznych. Program obniża bariery finansowe w zakresie inwestycji w autonomiczne roboty mobilne i pozwala klientom na uzyskanie niemalże natychmiastowego zwrotu z inwestycji (ROI).

ELA będzie kontrolować polskich kierowców w Europie, czyli co wiemy o Europejskim Urzędzie ds. Pracy

Europejski Urząd ds. Pracy (EUP)1 to kolejny mały krok w kierunku egzekwowania nowego prawa dotyczącego pracowników delegowanych, w tym między innymi kierowców zawodowych. O instytucji, która ma ruszyć w tym roku z 50-milionowym budżetem, 140 urzędnikami na pokładzie i wizją osiągnięcia pełnej zdolności operacyjnej do 2023 roku, mówi się niewiele w kontekście transportu drogowego. Dlaczego? Bo celem ogólnym organizacji jest wsparcie obywateli Unii Europejskiej w rozumieniu i przestrzeganiu praw i obowiązków w zakresie mobilności pracowników. Jednak w praktyce szczególnym zainteresowaniem unijnych inspektorów będzie objęty między innymi czas pracy i płaca kierujących ciężarówkami. Według szacunków Komisji Europejskiej codziennie ponad dwa miliony osób przekracza granice państw Wspólnoty w ramach międzynarodowego transportu drogowego. Pasażerów i towary przewożą między innymi polscy kierowcy. Jest zatem kogo kontrolować. 

Subskrybuj to źródło RSS