Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Przed jakimi wyzwaniami stoi dzisiaj handel internetowy?

W ciągu ostatnich dekad, handel internetowy przeszedł dynamiczny rozwój, stając się nieodłącznym elementem globalnej gospodarki. Wzrost popularności zakupów online jest napędzany nie tylko postępem technologicznym i coraz większą dostępnością internetu, ale także zmieniającymi się nawykami konsumenckimi. Dziś, e-commerce nie jest już uznawane za alternatywę dla tradycyjnego handlu, ale jako jego kluczowy komponent, oferujący konsumentom wygodę, szeroki wybór produktów i często lepsze ceny. Jednakże, pomimo licznych korzyści, handel internetowy stoi przed szeregiem wyzwań. Są one nie tylko przeszkodami do pokonania, ale również okazją do wprowadzania innowacji i wyróżnienia się na rynku. Przed jakimi wyzwaniami stoi współczesny świat e-commerce?

CEVA Logistics przedłuża kontrakt z Marelli Aftermarket

CEVA Logistics wzmacnia pozycję na polskim rynku logistyki kontraktowej dedykowanej branży motoryzacyjnej. Do grona jej długoletnich klientów należy Marelli Aftermarket, jeden z globalnych liderów niezależnego rynku części zamiennych. CEVA zarządza centrum dystrybucji w Sosnowcu (woj. śląskie), gdzie realizowane są zamówienia składane przez dystrybutorów w 24 krajach Europy. Firmy przedłużyły właśnie współpracę i podpisały nowy kontrakt na kolejnych 5 lat.  

DHL eCommerce Polska inwestuje w sieć automatów paczkowych

Aż 18 000 punktów odbiorów i nadań, a w tym już 3000 automatów paczkowych, zlokalizowanych w całej Polsce. DHL eCommerce Polska, operator ogólnopolskiej sieci punktów obsługi paczek (DHL POP), stawia na automaty. Inwestycje w maszyny DHL BOX mają zapewnić kompleksową obsługę rynku, zgodną z preferencjami klientów. Jak wynika z najnowszych badań DHL, aż 49% Polaków wybiera dostawy do automatów paczkowych[1]. W odpowiedzi na rynkowe trendy DHL postawił na strategię rozbudowy sieci maszyn. Dzięki temu także wysyłki transgraniczne w ramach europejskiej sieci OOH DHL, która skupia już 100 tysięcy lokalizacji (punktów i automatów), będą jeszcze szybsze i wygodniejsze. 

Subskrybuj to źródło RSS