Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Cushman & Wakefield budzi pracowników biurowców

Firma Cushman & Wakefield rozpoczęła kampanię „WakeAPP Your Office”, której celem jest „obudzenie” właścicieli nieruchomości biurowych na nowoczesne rozwiązania i przygotowanie biur na powrót użytkowników po pandemii. Oprócz usług związanych z analizą funkcjonowania obiektu, budowania społeczności, inwestycji w widoczność budynku na rynku i rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo użytkowników, Cushman & Wakefield oferuje właścicielom dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych dzięki aplikacji budynkowej CushApp.

Prognozy CBRE na rok 2022 dla handlu i dostaw

W ciągu 18 miesięcy pandemii wielokrotnie mieliśmy do czynienia z ograniczeniami w handlu stacjonarnym. To spowodowało, że mocno rozwijał się i zmienił e-commerce, w tym magazyny i łańcuchy dostaw. Rosło zapotrzebowanie na przestrzeń operacyjną, konieczne były zmiany w podejściu do zapasów i zwrotów produktów oraz rozwój technologii. Eksperci CBRE analizują kluczowe trendy, z którymi mieliśmy do czynienia oraz te, które jeszcze przed nami.

Poczta Polska rozpoczyna testy technologii RFID

Poczta Polska rusza z pierwszą fazą testów technologii RFID w ramach projektu naukowo-badawczego realizowanego we współpracy z Łukasiewicz – Poznańskim Instytutem Technologicznym oraz konsorcjum Orange/Hadatap. Jeśli testy zakończą się sukcesem, Spółka może wdrożyć je na szeroką skalę, co powoli precyzyjniej lokalizować przesyłki oraz przyspieszyć proces ich doręczenia do milionów klientów w Polsce. Technologia RFID na taką skalę nie była dotąd testowana nigdzie na świecie. Testy odbywają się jednocześnie aż w 3 sortowniach: w Pruszczu Gdańskim, Szczecinie i Zabrzu, przez które przechodzi ok. 50 mln przesyłek paczkowych i listowych miesięcznie.

Subskrybuj to źródło RSS