Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

DPD Polska rozwija flotę rowerów cargo

Wynaleziony ponad dwa wieki temu rower zmienił codzienność milionów ludzi, dziś zmienia także logistykę. DPD Polska coraz aktywniej korzysta z potencjału tworzonego przez jednoślady, rozumiejąc wyzwania przed którymi staje logistyka miejska. DPD podsumowuje ostatni rok w rozwoju floty rowerowej cargo DPD Polska oraz zastanowienia się nad przyszłością logistyki miejskiej, uwzględniającej oczekiwania mieszkańców i klientów oraz zagadnienia wpływu na środowisko naturalne.

Ursus – legenda i współczesność. Co oferuje polski producent ciągników?

Wśród kultowych polskich marek warszawski producent ciągników zajmuje jedno z zaszczytnych miejsc. To właśnie m.in. dzięki jego pojazdom zmechanizowało się rodzime rolnictwo. Ursus to jednak nie tylko chwalebne dziedzictwo, ale nadal prężnie działająca firma. Warto więc poznać zarówno przeszłość, jak i teraźniejszość tej legendy tutejszej motoryzacji i techniki agrarnej.

Port Gdańsk już z 780 miejscami postojowymi dla samochodów ciężarowych

Port Gdańsk zakończył prace przy budowie nowych miejsc postojowych dla samochodów ciężarowych. Parkingi przy ul. Załogowej i Budowniczych Portu Północnego – Poinca będą dostępne dla kierowców już od 5 czerwca. To w sumie 380 dodatkowych miejsc odstawczych. Na tym nie koniec – trwa budowa kolejnych. Na terenach portowych jest już 780 miejsc postojowych dla samochodów ciężarowych.

Codzienne połączenie Maroka z Europą

Afryka Północna przeżywa boom: kraje Maghrebu robią ogromne postępy w przemyśle wytwórczym i gospodarce energetycznej. W szczególności Maroko zbliża się jeszcze bardziej do rynków europejskich. Dzięki nowej bramie w Strasburgu, ten aspirujący kraj ma teraz bezpośrednie połączenie z paneuropejską siecią transportu drogowego DACHSER. 

Cold Chain - nowe rozwiązanie Webfleet dla transportu chłodniczego

Dostawa towarów przewożonych w niewłaściwych temperaturach może prowadzić do odmowy przyjęcia ładunku, strat finansowych i wizerunkowych dla firmy transportowej. Menedżerowie flot są zobowiązani do podejmowania szybkich działań w celu rozwiązania potencjalnych problemów. Nie mając jednak możliwości monitorowania ładunku, nie będą oni wiedzieć, kiedy temperatura przekroczy dopuszczalny zakres lub kiedy zostanie niewłaściwie ustawiona. To zadanie dla zaawansowanej telematyki – Webfleet Cold Chain.

Subskrybuj to źródło RSS