UPS inwestuje w centra
Firma UPS® rozbudowuje trzy międzynarodowe obiekty ze względu na rosnący popyt klientów z sektora handlu detalicznego i nowoczesnych technologii.
Firma UPS® rozbudowuje trzy międzynarodowe obiekty ze względu na rosnący popyt klientów z sektora handlu detalicznego i nowoczesnych technologii.
W minionym roku deweloper powierzchni magazynowych podpisał 33 umowy najmu, dotyczące wynajęcia łącznie ok. 256 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej. W tym roku zarząd MLP Group liczy na utrzymanie tempa wzrostu. Przygotowuje się także do rozpoczęcia zagranicznej ekspansji.
Operator logistyczny PEKAES uruchomił nowy terminal w Legnicy. Spółka konsekwentnie realizuje przyjętą strategię rozwoju sieci drobnicowej. Atrakcyjne pod względem komunikacyjnym położenie filii w Legnicy usprawni realizację procesów operacyjnych w firmie i pozwoli obsłużyć jeszcze większą liczbę przesyłek.
Globalna marka DHL po raz kolejny zdobyła Złote Godło w programie Konsumencki Lider Jakości 2014, zajmując I miejsce w kategorii „Firmy kurierskie”. Jednym z najważniejszych elementów sukcesu marki jest znajomość wśród konsumentów, która w przypadku marki DHL utrzymuje się na poziomie aż 74%.
Właściciele firm z branży transportowej stale dążą do optymalizacji funkcjonowania swoich przedsiębiorstw. Trudno jednak być specjalistą we wszystkich obszarach działania firmy, skupiając się jednocześnie na właściwej misji spółki. Aby jak najefektywniej realizować strategię firmy, warto znaleźć profesjonalnych partnerów i przekazać im część zadań do wykonania. Jedną z takich możliwości w branży transportowej jest korzystanie z usług oferowanych przez wielozadaniowe karty paliwowe. Przykładem jest karta euroShell.
Sklepy internetowe od teraz mogą oferować usługę ShopDeliveryService, pozwalającą na wskazanie dowolnego punktu ParcelShop jako adresu dostawy, także klientom z zagranicy. Serwis umożliwił w ten sposób połączenie pięciu krajów: Austrii, Belgii, Danii, Niemiec oraz Polski.
Firma PKP CARGO ogłosiła przetarg na zakup 20 lokomotyw wielosystemowych do obsługi połączeń transgranicznych, z czego pięć opcjonalnie. Całkowita wartość zamówienia może wynieść 400 mln zł. Pierwsze nowe lokomotywy pojawią się u największego polskiego przewoźnika w drugiej połowie 2016 roku. Będą prowadzić pociągi do Niemiec, Czech, Słowacji, Austrii, Węgier i Holandii. Po zakupie czeskiego przewoźnika AWT za ponad 400 mln zł to kolejny krok do umacniania międzynarodowej pozycji drugiego największego przewoźnika towarowego w Unii Europejskiej.
36 dodatkowych pociągów, ponad 13 tys. miejsc dla grup, oferta dla rodzin i wsparcie informacyjne na 18 dworcach w całej Polsce - to propozycja PKP Intercity na ferie rozpoczynające się już 16 stycznia.