Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

DSV Road „Firmą Przyjazną Klientowi”

14 grudnia br., w trakcie uroczystej Gali w Pałacu Prymasowskim w Warszawie, DSV Road odebrało certyfikat ogólnopolskiego programu "Firma Przyjazna Klientowi". Wyróżnienie to jest przyznawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania na podstawie niezależnych badań satysfakcji i lojalności klientów. Nagrodzone firmy wyróżniają się stałym podnoszeniem poziomu zarządzania obsługą klienta.

Z etykietą

Znamy finalistów VI ATTE

11 grudnia 2015 roku zakończyła się VI edycja Akademickiego Turnieju TransEdu. Przez cztery dni studenci z całej Polski wcielali się w rolę przewoźników i wysyłali w trasę swoje wirtualne ciężarówki, walcząc o najwyższe stawki za kilometr. Ostatniego dnia wszyscy przystąpili do oficjalnego testu, obejmującego szeroki zakres wiedzy dotyczącej transportu, spedycji i logistyki.

Z etykietą

Panattoni Europe zakończył realizację BTO - 10 200 mkw. dla Transgourmet Polska

Panattoni Europe, lider powierzchni przemysłowych w Polsce zakończył budowę centrum logistycznego dla holdingu Transgourmet, do którego należy m.in. sieć hurtowni Selgros Cash&Carry. Inwestycja powstała w Ożarowie Mazowieckim na zamówienie Transgourmet Polska Sp. z o.o. i liczy 10 200 mkw. Obiekt jest pierwszym centrum dystrybucyjnym firmy w Polsce i zostanie wykorzystany do obsługi serwisowej branży HoReCa.

Logistyka Dachser dla producenta części samochodowych

Punktualność dostaw, ścisłe przestrzeganie procedur i usługi dodatkowe powodują, że logistyka dla branży motoryzacyjnej jest szczególnie wymagająca. Dla Dachser, który od lat specjalizuje się w obsłudze m.in. rynku motoryzacyjnego, jest to jednak codzienna praca. Przykładem jest trwająca już kilka lat współpraca operatora z producentem części samochodowych, które z Indii trafiają do zakładów produkcyjnych w Niemczech.

Nowe trendy, które pozwolą zdobyć e- i m-klienta

54 proc. internautów kupuje w sieci, kierując się głównie ceną, wygodą i łatwym dostępem do ofert różnych sklepów. Choć okazuje się, że jakość obsługi ma znaczenie zaledwie dla 18 proc. z nich, zignorowanie tej grupy może okazać się sprzedażowym strzałem w kolano. W dobie pokolenia Y, dokonujących się rewolucji technologiczno-mobilnych, wdrożenie w e-sklepie obsługi na poziomie marketingu 3.0 jest szansą na szybkie zdobycie przewagi konkurencyjnej.

Subskrybuj to źródło RSS