Jak wdrożyć system CRM w międzynarodowej firmie?
- 0
- Kategoria: E-gospodarka
Wizz Air, największa nisko-kosztowa i nisko-taryfowa linia lotnicza w Europie Środkowo-Wschodniej, w ramach partnerstwa z PocketGuide Inc. wprowadza innowacyjną aplikację dla swoich klientów - kieszonkowy przewodnik. Od 12 października Wizz Air oferuje swoim pasażerom aplikację PocketGuide, która stała się światowym liderem wśród aplikacji audiopodróżniczych.
SAP AG został uznany za największego światowego dostawcę oprogramowania do zarządzania gospodarką magazynową i łańcuchem dostaw w raporcie firmy analitycznej ARC Advisory Group pt. “Systemy zarządzania gospodarką magazynową: perspektywa rynku światowego 2011-2016” (“Warehouse Management Systems: Worldwide Outlook 2011-2016.”). Ocena ta potwierdza miejsce SAP w czołówce firm oferujących systemy wspierające procesy logistyczne.
Już niemal połowa faktur wystawianych przez firmę kurierską TNT Express ma formę elektroniczną. Efekty dla klientów i samej firmy? – oszczędność czasu i kosztów oraz natychmiastowa informacja o statusie płatności.
Kuehne + Nagel opracowała dla swoich klientów aplikację mobilną na iPhone, służącą do monitorowania przesyłki.
Raport pokonkursowy Bezpieczny eSklep 2012
Sklepy internetowe coraz lepiej wywiązują się z obowiązków informacyjnych wobec klientów, jednak wciąż mają pewną pracę do odrobienia. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Instytut Logistyki i Magazynowania w związku z Konkursem Bezpieczny eSklep wynika, że ponad 66% sklepów popełnia błędy w informowaniu konsumentów o prawie do odstąpienia od zakupu na odległość, a ponad 7% wcale nie podaje informacji o tym podstawowym prawie przysługującym e-klientom.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) opublikowała na portalu www.web.gov.pl raport pt. „Rozwój sektora e-usług na świecie”. Jest to już druga edycja publikacji. Raport kompleksowo przedstawia aktualny stan e-biznesu i prezentuje e-usługi, które mają największy potencjał wzrostu w perspektywie najbliższych lat. Celem raportu było również wskazanie nisz rynkowych oferujących najlepsze warunki dla rozwoju e-usług. Autorami publikacji są pracownicy Instytutu Logistyki i Magazynowania.
Poczta Polska zwiększyła liczbę punktów wydających E-PRZESYŁKĘ o kolejne 984 placówki pocztowe. Obecnie już w 2532 punktach Poczty w całej Polsce można odebrać przesyłkę po otrzymaniu wiadomości SMS lub e-mail.