Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: e-gospodarka

Czy zautomatyzowany fulfillment to przyszłość e-commerce?

Zautomatyzowany fulfillment e-commerce staje się cenioną usługą i pozwala sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, takich jak roboty magazynowe czy sztuczna inteligencja, procesy realizacji zamówień mogą być szybsze, efektywniejsze i bardziej precyzyjne. Sprawdź więcej informacji na ten temat!

System kaucyjny: co przed nami i w jaki sposób możemy korzystać z doświadczeń innych państw?

Musimy zrozumieć, że od systemu kaucyjnego nie ma odwrotu – mówił Tomasz Markowski z Łukasiewicz – PIT podczas panelu dyskusyjnego „System kaucyjny: wyzwania dla branży i samorządów. Jak pogodzić różne perspektywy?”. Jak dodał Robert Jansen z Deutsches Pfandsystem GmbH, wszyscy powinni się zobowiązać, że idą w jednym kierunku i że to jest jedyna opcja.

Wzmocnienie międzynarodowej działalności PostNord

Międzynarodowe operacje szwedzko-duńskiej Grupy Pocztowej PostNord będą teraz łączone w jedną jednostkę biznesową pod wspólnym zarządem. Celem jest wykorzystanie potencjału wzrostu importu e-commerce i wzmocnienie pozycji lidera na rynku.

Jak zmienia się dziś efektywność kanałów sprzedażowych?

Współczesny rynek wymaga od branży retail realizacji sprzedaży wieloma zróżnicowanymi kanałami. O efektywności każdego z nich, jak też zmianach, jakie zachodzą w sprzedaży omnichannelowej rozmawia Sławomir Sitarski, Prelegent VI Forum RETAIL CHALLENGE POLAND 2025 (25-26 września 2024 r., Warszawa).

Logistyka e-commerce – jak rozwijać karierę w najszybciej rosnącej gałęzi branży?

W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce logistyka odgrywa kluczową rolę, zapewniając sprawne dostarczanie produktów do klientów oraz zarządzanie łańcuchem dostaw. Z rosnącą liczbą e-sklepów i coraz większymi wymaganiami konsumentów, rośnie również zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie. Kariera w logistyce e-commerce to doskonała opcja dla tych, którzy chcą być częścią przyszłości handlu internetowego. Oto krótki przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć, jak rozwijać karierę w tej obiecującej branży.

Koniec ery WiNG. Umarł król, niech żyje król!

System WiNG - Wireless Next Generation, to przez ostatnie kilkanaście lat zdecydowany król wśród systemów sieci bezprzewodowych, głównie w obszarze logistyki, magazynowania, transportu, a nawet hotelowym. Wszędzie tam, gdzie wymagana była wysoka niezawodność środowiska bezprzewodowego przy dużym zagęszczeniu lub w trudnych warunkach, system WiNG od Extreme Networks sprawdzał się doskonale.

Postis zbadał branżę e-commerce: efektywność dostaw ostatniej mili kluczowym czynnikiem w handlu detalicznym w Polsce

Według najnowszego ogólnopolskiego badania Postis aż 93 proc. rodzimych sprzedawców e-commerce uważa etap ostatniej mili procesu dostawy za bardzo ważny (83 proc.) lub ważny (10 proc.) element na drodze do zadowolenia klientów i utrzymania pozycji rynkowej. Badanie potwierdza także, że ostatnia mila jest najdroższym i najbardziej czasochłonnym etapem realizacji zamówień w e-commerce, a jednocześnie staje się kluczowym elementem zapewnienia satysfakcji klientów. Dlatego dla ponad ⅔ badanych (65 proc.) procesy związane z obsługą tzw. last mile to równocześnie inwestycja i koszt operacyjny, ale już 20 proc. z nich widzi w dostawach na ostatniej mili inwestycję generującą zauważalne przychody.

Jak usługa wsparcia e-commerce może zwiększyć sprzedaż Twojego sklepu online

Wsparcie e-commerce odnosi się do usług świadczonych przez sklepy online w celu zapewnienia klientom wsparcia i pomocy w procesie zakupowym. Obejmuje to obsługę klienta, rozwiązywanie problemów, udzielanie informacji o produktach oraz inne działania mające na celu zwiększenie satysfakcji klienta. Wsparcie e-commerce jest niezwykle istotne dla sklepów online, ponieważ ma bezpośredni wpływ na doświadczenie klienta i może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży oraz budowy lojalności.

Subskrybuj to źródło RSS