Witam,
ogólnych informacji nt. procesów logistycznych można spróbować poszukać np. w następujących książkach:
- Skowronek Cz., Sarjusz-Wolski Z., Logistyka w przedsiębiorstwie, Warszawa 2012,
- Pisz I., Sęk T., Zielecki W., Logistyka w przedsiębiorstwie, Warszawa 2013,
- Brzeziński M., Logistyka w przedsiębiorstwie, Warszawa 2006,
- Kisperska-Moroń D., Krzyżaniak S., Logistyka, ILiM, Poznań 2009,
- Ficoń K., Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie, Gdynia 2001.
Warto także przejrzeć artykuły na ten temat
indeksowane przez Google Scholar.
W poszukiwaniu informacji nt. logistycznej obsługi klienta warto zajrzeć np. do następujących książek:
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001,
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001,
- Christopher M., Peck H., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005,
- H. Szulce, S. Strojny i in., Kompendium marketingu dla logistyków, Poznań 2009,
- Cichosz M., Lojalność klienta a logistyka firm usługowych, Warszawa 2010.
Ponadto ciekawym źródłem informacji mogą być
artykuły nt. logistycznej obsługi klienta, opublikowane na tym portalu, w których warto zwrócić uwagę na zgromadzoną bibliografię.
Pozdrawiam
ŁP