Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Standardy obsługi klienta w DPD DHL InPost

Standardy obsługi klienta w DPD DHL InPost 4 lata 4 dni temu #10327

  • Julia220396
  • Julia220396 Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam!
Mam ogromną prośbę jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej na temat standardów obsługi klienta w firmach kurierskich. Potrzebuję konkretnych informacji na temat tych standardów w firmach:
-DPD
-DHL
-InPost
Nie mogę znaleźć niczego konkretnego. Może jest ktoś w stanie mi pomóc, gdzie mogę znaleźć takie informacje.Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Standardy obsługi klienta w DPD DHL InPost 4 lata 3 dni temu #10328

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

wg mnie najlepszym źródłem informacji na ten temat mogą być właśnie wymienione przez Panią firmy, oczywiście o ile polityka tych firm zezwala na udzielanie takich informacji podmiotom zewnętrznym. Myślę, że warto po prostu napisać/zadzwonić do działów marketingu/PR lub do biur prasowych tych firm i zwrócić się o udostępnienie informacji na temat standardów obsługi klienta.

Życzę powodzenia i pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Julia220396

Standardy obsługi klienta w DPD DHL InPost 4 lata 2 dni temu #10329

  • Julia220396
  • Julia220396 Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Niestety firmy nie odpisują na maile a na infolinii nie udzielają takich informacji. Mam napisane ponad 40 stron pracy a teraz boję się, że wszystko pójdzie do kosza :( . Pisał ktoś może pracę o podobnym temacie i wie czy DHL lub DPD może takich informacji udzielić. InPost niestety dał odpowiedź, że takich informacji nie udziela.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Standardy obsługi klienta w DPD DHL InPost 3 lata 11 miesiąc temu #10331

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

jestem przekonany, że należałoby spróbować dotrzeć do osób wyżej stojących w hierarchii struktur organizacyjnych tych firm. Może do kierowników marketingu, do szefów biur prasowych itp. Pomocne może być pismo rekomendujące z Pani uczelni, podpisane przynajmniej przez promotora, w którym zostanie sformułowana prośba o udzielenie informacji. Nie można jednak wykluczyć sytuacji, że firmy nie zechcą udzielić odpowiedzi, zasłaniając się koniecznością ochrony informacji przeznaczonych do użytku służbowego.

Życzę powodzenia i pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.116 s.