Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Praca inżynierska - doskonalenie procesu wysyłek

Praca inżynierska - doskonalenie procesu wysyłek 4 lata 4 miesiąc temu #10228

Witam,
mam do napisania pracę inżynierską. Temat jest następujący: "Koncepcja doskonalenia procesu wysyłek w wybranym przedsiębiorstwie". Temat jak i spis treści został zaakceptowany przez promotora. Jednak mam problem z trzema podrozdziałami części teoretycznej, które wyglądają następująco:

1. Istota logistyki jako wsparcia procesów produkcyjnych
2. Koncepcje organizacji procesów wysyłek
3. Istota i rola doskonalenia procesów logistycznych

Prosiłbym o naprowadzenie o czym w poszczególnych punktach powinienem napisać, tzn. jakie przykładowe informacje, definicje powinienem w nich zawrzeć. Gdyby dało radę także zaproponować do nich jakąś bibliografie to byłoby super.

Z góry dziękuję.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Praca inżynierska - doskonalenie procesu wysyłek 4 lata 4 miesiąc temu #10230

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

według mnie wiele zależy od typu przedsiębiorstwa i od jego sieci dystrybucji. Inaczej wygląda bowiem organizacja procesu wysyłek towaru dla firmy, która eksportuje swoje produkty, np. z wykorzystaniem frachtu morskiego, a inaczej dla małej / średniej firmy dystrybuującej towar na rynku lokalnym.

W poszukiwaniu potrzebnych informacji warto zajrzeć np. do następujących książek:
- K. Ficoń, Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie, Gdynia 2001,
- B. Śliwczyński, A. Koliński, P. Andrzejczyk, Organizacja i monitorowanie procesów produkcyjnych, ILiM, Poznań 2014,
- M. Stajniak, Racjonalizacja transportu w logistycznych procesach zaopatrzenia i dystrybucji, Poznań 2012,
- Cz. Skowronek, Z. Sarjusz-Wolski, Logistyka w przedsiębiorstwie, Warszawa 2012,
- I. Pisz, T. Sęk, W. Zielecki, Logistyka w przedsiębiorstwie, Warszawa 2013,
- M. Kramarz, Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji, Warszawa 2014.

Wiedzę można uzupełnić poprzez lekturę artykułów na ten temat, opublikowanych na tym portalu. Wiele pozycji na ten temat można także znaleźć w Google Scholar.


Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.122 s.