Witam,
myślę, że warto jeszcze zajrzeć np. do następujących książek:
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001,
- Cichosz M., Lojalność klienta a logistyka firm usługowych, Warszawa 2010,
- Rydzkowski W. [red.], Usługi logistyczne. Teoria i praktyka, Poznań 2011.
Warto także przejrzeć
artykuły nt. logistycznej obsługi klienta, opublikowane na tym portalu, a w nich można zwrócić uwagę na zgromadzoną bibliografię.
Odnośnie BPMN mogę polecić np. następujące książki:
- Szymon Drejewicz, Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych, Gliwice 2012,
- Bartłomiej Gawin, Bartosz Marcinkowski, Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce, Gliwice 2013.
Pozdrawiam
ŁP