Witam,
myślę, że można zajrzeć jeszcze np. do następujących książek:
- Agnieszka Bitkowska, Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie, Warszawa 2009,
- Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera, Gliwice 2012,
- Szymon Drejewicz, Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych, Gliwice 2012,
- Bartłomiej Gawin, Bartosz Marcinkowski, Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce, Gliwice 2013,
- Marek Piotrowski, Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja, Gliwice 2013,
- M. Urbaniak, Zarządzanie jakością - Teoria i praktyka, Warszawa 2004,
- R. Karaszewski, TQM - teoria i praktyka, Toruń 2001,
- A. Hamrol, W. Mantura, Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, Warszawa 2009,
- Podręcznik zarządzania jakością, pod red. D. Lock, Warszawa 2002,
- Komentarz do norm ISO 9000, itp.
Pozdrawiam
ŁP