Witam,
myślę, że można zajrzeć np. do następujących książek:
- A. Dejnaka, CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami, Gliwice 2002,
- J. Dyche, CRM. Relacje z klientami, Gliwice 2002,
- P. Adamczewski, Zintegrowane systemy informatyczne w praktyce, Warszawa 2004,
- T. Głuszkowski, M. Jabłońska, Prognozowanie i analizy sprzedaży. Modele w Excelu, Łódź 2008,
- J. Jordan, M. Vazzana, Przełom w zarządzaniu sprzedażą. Sekrety skutecznego zarządzania sprzedażą, Warszawa 2014.
Plan pracy można oprzeć o następujący schemat:
1. Wprowadzenie.
2. Przegląd literatury.
3. Zastosowane metody badawcze.
4. Wyniki badań.
5. Przedstawienie analiz lub dyskusji.
6. Wnioski.
7. Bibliografia.
Pozdrawiam
ŁP