Witam,
temat pracy i jej zawartość powinna Pani przede wszystkim uzgodnić z promotorem.
Pomysły na temat pracy, które Pani przedstawiła zapowiadają się bardzo ciekawie, choć z realizacją niektórych faktycznie może być pewien kłopot.
Z tego względu pewnie odpadnie temat nr 1, temat nr 2 - można by pisać o witrynach firm logistycznych (kurierskich) na przykładzie DHL-u właśnie,
temat nr 3 - wiele użytecznych informacji może Pani znaleźć m.in. w następujących książkach:
- Chaberek M., Makro- i mikroekonomiczne aspekty wsparcia logistycznego, Gdańsk 2002
- Barcik R. (red.), Logistyka. Perspektywy u progu Wspólnej Europy. Materiały II Konferencji Naukowej "Nowoczesne Tendencje w Logistyce", Bielsko-Biała 2004
- Christopher M., Peck H., Ślusarczyk M., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001
- Rutkowski K. (red.), Logistyka dystrybucji. Specyfika. Tendencje rozwojowe. Dobre praktyki, Warszawa 2005
Myślę, że powinna Pani skupić się na elementach obsługi klienta takich jak:
- czas dostaw
- dostępność produktów
- elastyczność dostaw
- częstotliwość dostaw
- niezawodność dostaw
- kompletność dostaw
- dokładność dostaw
- dogodność składania zamówień
- dogodność dokumentacji
Zapewnienie odpowiedniego poziomu tych elementów wpłynie na wysoką satysfakcję klienta. Więcej informacji znajdzie Pani w książce Danuty Kempny.
Można spróbować skonfrontować ofertę DHL-u, np. z opiniami klientów (np. poszukać jakiegoś forum). To mogłoby być ciekawe...
Temat nr 4 - z teorią faktycznie może być kłopot, może w tych materiałach z DHL-u jednak coś sie znajdzie?
Życzę powodzenia i owocnych konsultacji z promotorem.
ŁP