Witam,
pomocna może być lektura następujących książek:
1. Gregor B., Stawiszynski M., E-commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Łódź 2002.
2. Internet w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Praca pod red. A. Małachowskiego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu im. Oskara Langego, Wrocław 2003.
3. Internet w marketingu. Praca zbiorowa pod red. A. Bajdaka, Wydawnictwo PWE,Warszawa 2003.
4. Internet w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Praca pod red. A. Małachowskiego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu im. Oskara Langego, Wrocław 2003.
5. Kubiak B.F., Korowicki A., Business Intelligence Systems w procesach biznesowych i zwiększanie konkurencyjności organizacji. w: Human Computer Interaction w reorganizacji procesów gospodarczych i tworzeniu zintegrowanych systemów informacyjnych, Wydawnictwo Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania, Gdańsk 2003.
6. Szapiro T, Ciemniak R., Internet – nowa strategia firmy, Wydawnictwo Difin, Warszawa 1999.
7. Teluk T., E-biznes – nowa gospodarka. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2002.
Natomiast z uzyskaniem informacji z firm faktycznie przeważnie jest kłopot, może pomocne będzie jakieś pismo od promotora?
Pozdrawiam
ŁP