Dzień Dobry,
Piszę w odpowiedzi na Pana powyższy post dotyczący tematu: ,,Obsługa klienta w sprzedaży usług transportowych na podstawie przedsiębiorstwa X''
Poniżej przedstawiam propozycję pozycji literaturowych:
Ciesielski M. (red.), Rynek usług logistycznych. Wyd. Difin, Warszawa 2005
Rydzkowski W. (red.), Usługi logistyczne. Wyd. IliM, Poznań 2004
Długosz J. (red.), Nowoczesne technologie w logistyce. PWE, Warszawa 2009
Majewski J.: Informatyka dla logistyki. Wyd. Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań 2006
Szyszka G. (red.), Elektroniczna gospodarka w Polsce. Instytut Logistyki i Magazynowania , Poznań 2003.
Kempny D.: Logistyczna obsługa klienta. Wyd. PWE, Warszawa 2001
ługosz J. (red.), Zarządzanie logistyczną obsługą klienta. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005
Chaberek M. Logistyczna obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej na rynku. "Pieniądze i Więź", nr 4(5)/1999. s. 133-155
Grażyna Rosa, Konkurencja na rynku usług transportowych, Wydawnictwo: C.H.Beck
Transport i spedycja międzynarodowa w handlu zagranicznym instruktaż i wzorcowa dokumentacja dla logistyków i spedytorów
Andrzej Sikorski, Transport i spedycja międzynarodowa w handlu zagranicznym instruktaż i wzorcowa dokumentacja dla logistyków i spedytorów., Wydawnictwo: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Stanisław Flejterski, Grażyna Rosa, Aleksander Panasiuk, Józef Perenc, Współczesna ekonomika usług, Wydawnictwo: PWN
Pozdrawiam Serdecznie Piotr Czajkowski