Witam,
według mnie zawartość pracy powinna Pani skonsultować z promotorem, ja nie jestem pewien, czy klient danego lokalu gastronomicznego będzie w stanie ocenić logistyczną obsługę klienta, tzn. jej główne aspekty:
- czas dostaw
- dostępność produktów
- elastyczność dostaw
- częstotliwość dostaw
- niezawodność dostaw
- kompletność dostaw
- dokładność dostaw
- dogodność składania zamówień
- dogodność dokumentacji
Ogólnych informacji na temat obsługi klienta można poszukać np. w następujących książkach:
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001,
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001,
- Rydzkowski W. [red.], Usługi logistyczne. Teoria i praktyka, Poznań 2011.
Godny uwagi jest także szereg
artykułów na ten temat opublikowanych na naszym portalu.
Pozdrawiam
ŁP