Witam mój temat pracy brzmi następująco "Marketingowa obsługa w firmie kurierskiej jako jeden z kluczowych czynników satysfakcji klienta"
Stworzyłem już nawet pewien spis treści o czym będę chciał pisać:
Rozdział 1
1. Obsługa klienta
1.1. Rodzaje i klasyfikacja klientów
1.2. Elementy obsługi klienta
1.3. Istota obsługi klienta
1.4 Koszty związane z obsługą klienta
1.5 Marketingowa obsługa- jej istota
Rozdział 2
1. Działalność marketingowa w usługach kurierskich
2.1. Rodzaje działań marketingowych w branży kurierskiej
2.2. Strategie marketingowe na rynku usług kurierskich
2.3. Narzędzia marketingowe firm kurierskich
Rozdział 3
3. Charakterystyka branży kurierskiej
3.1. Przedmiot i zakres działania firm
3.2. Charakterystyka wybranych firm kurierskich
3.3. Proces obsługi klienta w wybranych firmach kurierskich
W związku z moją pracą mam serdeczną prośbę, mianowicie chodzi mi o literaturę do poszczególnych rozdziałów. Czy moglibyście mi coś polecić? Oraz czy ogólnie ten mój temat i spis ma ręce i nogi.... chodzi o to czy będę miał z czego pisać na dany temat a nie, że po napisaniu 1 rozdziału (który wydaje się nie taki trudny) w 2 nie będę miał o czym pisać.
I tak na koniec to czy 2 rozdział może się tak nazywać i czy podpunkt nr 3 w tym rozdziale jest spoko? Bo przyznam się, że w 2 rozdział póki co jest dla mnie najtrudniejszy ( a przecież dopiero jestem na samym początku) to co będzie później ...
Z góry DZIĘKUJE za pomoc