Witam,
jakkolwiek trudno zaprzeczyć związkom marketingu z dystrybucją, to wg mnie niekoniecznie należy je opisywać w pracy zaliczeniowej.
Jeśli istnieje możliwość modyfikacji tematu pracy, to może warto skupić się na wybranych aspektach dystrybucji w wybranej firmie. Można opisać np. system dystrybucji w tymże przedsiębiorstwie albo koszty w logistyce dystrybucji, ale to już dosyć ambitne zadanie. Kluczowa wydaje się dostępność do informacji nt. wybranej firmy, no i zapoznanie się z podstawami teorii na ten temat.
Myślę, że warto przejrzeć np. następujące książki:
- Rutkowski K. (red.), Logistyka dystrybucji, Warszawa 2005
- Barcik R., Logistyka dystrybucji, Bielsko-Biała 2005
- Logistyka stosowana. Metody, techniki, analizy, Gliwice 2006
- Cyplik P. Głowacka D., Fertsch M., Logistyka przedsiębiorstw dystrybucyjnych, Poznań 2008
Życzę powodzenia i pozdrawiam
ŁP