Dziękuję Panu bardzo za wszelkie informacje jakie mi Pan do tej pory przekazał i za wszystkie udzielone odpowiedzi. Mam jednak jeszcze jedno pytanie. Mianowicie jak można by "upiększyć" ten temat: "Logistyczna obsługa klienta instytucjonalnego przez firmę transportową". Przez słowo "upiększyć" mam na myśli, jak to określił Promotor zastosowanie słów: wpływ czegoś na coś, znaczenie czegoś na coś, rola czegoś w czymś itp. Nie wiem jak to dodać w tym tytule. Promotor kazał mi również zająć się dalszymi losami tej firmy transportowej, więc można by to jakoś wykorzystać, tylko jak? Ku woli ścisłość dodam, że ta firma transportowa obsługuje jednego wielkiego klienta z branży spożywczej. W latach ubiegłych był to tylko i wyłącznie on. Teraz trochę "uciekają " od niego i przewożą towary innych klientów, ale nie tak znaczących jeśli chodzi o przychody. Firma transportowa ta powstała w wyniku restrukturyzacji w tej firmie spożywczej, dla której teraz wożą. Kiedyś była to jedno przedsiębiorstwo. Po prywatyzacji i zwolnieniach kierowcy stworzyli własną firmę transportową, która teraz obsługuje tą firmę spożywczą, z której się wywodzą. Może tutaj jakoś by się tego aspektu zaczepić? Tylko mam ogromny problem z określeniem tego problemu jaki by w pracy poruszyć i tego właśnie wpływu czy roli czegoś na coś. Dodam, że mam dostęp do takich elementów jak reklamacje, badanie satysfakcji, ogólnie do mierników i elementów log. obsługi klienta.DZIĘKUJĘ i PRZEPRASZAM za kłopot.