Witam,
myślę, że może się Pani skupić na elementach obsługi klienta, takich jak:
- czas dostaw
- dostępność produktów
- elastyczność dostaw
- częstotliwość dostaw
- niezawodność dostaw
- kompletność dostaw
- dokładność dostaw
- dogodność składania zamówień
- dogodność dokumentacji
Zapewnienie odpowiedniego poziomu tych elementów wpłynie na wysoką satysfakcję klienta.
Ale te kwestie powinna Pani mimo wszystko uzgodnić z promotorem.
Wiele użytecznych informacji może Pani znaleźć m.in. w następujących książkach:
- Chaberek M., Makro- i mikroekonomiczne aspekty wsparcia logistycznego, Gdańsk 2002
- Barcik R. (red.), Logistyka. Perspektywy u progu Wspólnej Europy. Materiały II Konferencji Naukowej "Nowoczesne Tendencje w Logistyce", Bielsko-Biała 2004
- Christopher M., Peck H., Ślusarczyk M., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001
- Rutkowski K. (red.), Logistyka dystrybucji. Specyfika. Tendencje rozwojowe. Dobre praktyki, Warszawa 2005
Szczególnie polecam Pani książkę Danuty Kempny.
Pozdrawiam
ŁP