Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: kategoryzacja skarg

kategoryzacja skarg 15 lata 8 miesiąc temu #1250

  • sebus200v
  • sebus200v Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
witam wszystkich

poszukuje książek, artykułów innych materiałów, w których można znaleść informajce na temat "kategoryzacja skarg klienta wpływa na podniesienie poziomu logistycznej obsługi klienta". Jesli ktoś sie orientuje gdzie takie rzeczy można znaleść byłbym wdzięczny za pomoc (znalazlem dotychczas tylko 2 artykuły profesroa Jacka Szołtyska).

pozdrawiam
z góry dziękuję sebus200v
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp:kategoryzacja skarg 15 lata 8 miesiąc temu #1254

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

obawiam się, że nie ma za wiele materiałów omawiających to zagadnienie. Potrzebne informacje trzeba będzie spróbować wyszukać m.in. w następujących książkach:

- Chaberek M., Makro- i mikroekonomiczne aspekty wsparcia logistycznego, Gdańsk 2002
- Barcik R. (red.), Logistyka. Perspektywy u progu Wspólnej Europy. Materiały II Konferencji Naukowej "Nowoczesne Tendencje w Logistyce", Bielsko-Biała 2004
- Christopher M., Peck H., Ślusarczyk M., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001
- Rutkowski K. (red.), Logistyka dystrybucji. Specyfika. Tendencje rozwojowe. Dobre praktyki, Warszawa 2005

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.133 s.