Witam,
może warto rozpatrzyć temat w aspekcie logistycznej obsługi klienta? Wiele można się dowiedzieć z następujących książek:
- Chaberek M., Makro- i mikroekonomiczne aspekty wsparcia logistycznego, Gdańsk 2002
- Barcik R. (red.), Logistyka. Perspektywy u progu Wspólnej Europy. Materiały II Konferencji Naukowej "Nowoczesne Tendencje w Logistyce", Bielsko-Biała 2004
- Christopher M., Peck H., Ślusarczyk M., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001
- Rutkowski K. (red.), Logistyka dystrybucji. Specyfika. Tendencje rozwojowe. Dobre praktyki, Warszawa 2005
Natomiast książek o strategii w różnym ujęciu jest naprawdę wiele. Wystarczy skorzystać z najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej.
Pozdrawiam
ŁP