Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Magazyn Zwrotów

Magazyn Zwrotów 6 lata 3 tygodni temu #9333

  • milena283
  • milena283 Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Witam. Chciałabym się dowiedzieć czy mają Państwo jakieś pomysły na rozwiązanie poniższych problemów na magazynie zwrotów
1. Firma zewnętrzna nie odbiera przez długi okres czasu swoich produktów, które były dostarczone do CL jako asortyment przeznaczony na sklepy
2. Co można zrobić z artykułami Non Food , które są w CL i są przeznaczone do utylizacji?
3. Co można zrobić z artykułami, które zostały odrzucone przez dostawcę i posiadają małe defekty np. gry mają lekko rozcięte opakowanie
4. Jak poprawić etap przygotowawczy inwentaryzacji?
5. Co zrobić z artykułami non food które wróciły z zamkniętych lub remontowanych sklepów?
Ostatnio zmieniany: 6 lata 3 tygodni temu przez milena283.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): KarolinaJan

Magazyn Zwrotów 6 lata 2 tygodni temu #9345

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

myślę, że posiadamy zbyt mało informacji, aby próbować udzielić konstruktywnych odpowiedzi. Rozwiązanie części problemów może przynieść np. wdrożenie systemu WMS w magazynie. System WMS może nie tylko usprawnić i przyspieszyć obsługę zwrotów i przebieg procesu reklamacyjnego, ale również wpłynąć na modyfikację wielu procesów w przedsiębiorstwie. Wiele zależy także od zapisów w umowach, które zawieracie Państwo z kontrahentami. Może warto więc zastanowić się nad przeredagowaniem niektórych zapisów w umowach zawieranych z firmami zewnętrznymi, aby uniknąć takich kłopotów w przyszłości lub przynajmniej ułatwić sobie dochodzenie należności? W magazynie warto wprowadzić regulamin i formularz zwrotów. Jeśli zależy Wam na współpracy z firmą zewnętrzną, to zapewne należy wymienić uszkodzone artykuły na nowe.

Myślę, że warto także poszerzyć wiedzę na ten temat, ciekawym uzupełnieniem informacji mogą być np. merytoryczne artykuły na ten temat.

Pozdrawiam
ŁP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.119 s.