Witam, pracuje w duzej frmie e-comerce. Mamy spory problem z brakiem faktur od dostawcóww. Jeśli towar wjezdza na magazyn musimy posiadać od dostawcy fakturę zakupu by przesłać magazynowi zlecenie przyjęcia towaru, Dostawców mamy około 500. Zdaza się tak, że na fakture czekamy czasami dwa dni co powoduje duzo rozbieżnosci na magazynie. Na prace magazynu nie mamy wpływu ponieważ jest to magazyn zewnętrzny. Wysyłane były prosbe o przesłanie faktury do dostawy ale nie przyniosło to skutku. Zamówienia składane są z naszego panelu, który nie jest żadnym systemem logistycznym (nie ma mozliwosci wykupienia systemu logistycznego ponieważ cała firma pracuje na tym panelu). Padła propozycja zeby zrobic projekt It któy rozwiaze ten problem, jednak nie mam pomsyłu. Jeśli mamy fakture wysyłamy zlecenie przyjęcia do magazynu, magazyn przyjmuje towar i przesyła nam raport do naszego panelu z przyjęciami co pół godziny a my fakturę wsyłamy do Comarch Oprima xl i tworzy nam sie ZP które zatwerdzamy. Na podstawie tego przyjęca aktualizuje sie stan magazynowy oraz wystawiane są faktury dla klientów.Czy moze ktoś z Was borykał sie z takim problemem i wie jak go rozwiązac?