Optymalizuj logistykę w firmie: Aktualne trendy i sprawdzone rozwiązania dla Twojego biznesu

Zaloguj się
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: pytanie

pytanie 10 lata 9 miesiąc temu #4674

  • joggenq
  • joggenq Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
czy ktoś jest w stanie pomóc odpowiedzieć na poniższe pytanie ?

"JAK RABATY I UPUSTY PRZEKŁADAJĄ SIĘ NA ZYSKOWNOŚĆ WSPÓŁPRACY" ?

z góry dziękuję

pozdrawiam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: pytanie 10 lata 9 miesiąc temu #4675

  • Lukasz
  • Lukasz Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 3688
  • Otrzymane podziękowania: 200
  • Oklaski: 159
Witam,

no cóż, wszystko zależy z punktu widzenia której ze stron transakcji spojrzymy na to zagadnienie. W największym skrócie: firma, która udziela rabatu - automatycznie umniejsza swój zysk, firma która przy realizacji zakupu uzyskuje rabat automatycznie obniża swoje koszty. Ale ta reguła ma zastosowanie do transakcji jednorazowych.
Dobrze zaplanowana polityka rabatowa najczęściej powoduje np. wydłużenie współpracy, przywiązuje klienta do sprzedawcy itp., co przekłada się na wzrost sprzedaży i w dłuższej perspektywie - wzrost zysków. Rabaty pozwalają także wyprzedać towary mniej atrakcyjne, przez co obniżają się koszty utrzymania zapasów.

Pozdrawiam
ŁP
Ostatnio zmieniany: 10 lata 9 miesiąc temu przez Lukasz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.113 s.