Witam
Musisz uwzględnić czas załadunku oraz rozładunku.
Dodatkowo ważną kwestią jest odległość,oraz gabaryty.
Także wybierasz na mapie główną trasę ,po której może się poruszać pojazd o ewentualnym tonażu/gabarytach (mapa ,kodeks drogowy)
Następnie bierzesz pod uwagę średnią prędkość,postoje (pauzy) czyli tutaj musisz odnieść się do czasu pracy kierowców i zobaczyć w jakim czasie będzie możliwie pokonanie tego dystansu z takim ładunkiem ,a następnie wyliczyć co ile pauza ,by nie przekroczyć czasu pracy.
Ważne również jest zabezpieczenie ładunku ,a więc musisz opisać jak zabezpieczysz ładunek ,czy będą to pasy,łańcuchy oraz ewentualny ich koszt/dokupienie.
Nie zapomnij o kosztach paliwa i auta. Jeżeli masz swój ciągnik ,a będziesz wynajmował specjalistyczną naczepę to radzę poszperać na necie ile kosztuje jej wynajem na dobę. Uwzględnić ile pali auto i wrzucić to w koszta. Natomiast kwestię wynagrodzenia kierowcy możesz uwzględnić we frachcie ,w tym jaki kierowca pokonał dystans ,i ile ma płacone za kilometr podróży z ładunkiem ,a reszta to prosta matematyka. Lub też obliczyć na podstawie tonażu (ile będzie ważył ładunek) następnie dystans jaki pokonasz i ile to Tobie zajmie i te 3 składowe dadzą Tobie wynagrodzenie za dany kurs.
Fajnie by było jak byś jako przyszły spedytor w swoim zdaniu zamieścił notkę ,że ze Szczecina planujesz kolejny ładunek o danej godzinie i ładnie to połączyć np z powrotem do bazy ,która znajduje się w.....i to uwzględnić ,aby nie robic ''pustych'' przebiegów. Idealna sytuacja gdybyś miał kolejny ładunek drewna/tarcicy itp właśnie ze Szczecina do miejscowości ,która jest po drodze gdzie np wypożyczyłeś naczepę.
Mam nadzieję ,że przybliżyłem Tobie ten temat,a reszta kolegów jeszcze bardziej szczegółowo Tobie pomoże
Pozdrawiam
Marcin
edit:
Odnośnie Twojego zadania
www.logistyka.net.pl/aktualnosci/transpo...nia-dla-przewoznikow
Pozdrawiam
Marcin