czy moglabym prosic o male sprecyzowanie ?
w przypadku funkcjonalnosci-ma Pan na mysli funkcjonalnosc dla klienta (czyli jak ulatwia klientowi kontakt i dokonanie zamowienia, przesylki witryna internetowa, )
czy moze funcjonalnosc dla firmy (tu pojawiaja sie schodki-gdyz poki co nikt nie zgodzil sie na wspolprace i przekazanie informacji dot. firmy), i w tym wypadku moge tylko spekulowac poki co.
jezeli chodzi o analize wskaznikow obawiam sie (o ile dobrze zrozumialam), ze tutaj beda potrzebne informacje od poszczegolnych operatorow, a z tym moze byc problem.. moze moglby Pan sprecyzowac temat?
Zastanawialabym sie nad wspomniana funkcjonalnoscia witryn log. dla klienta
czy moglby Pan polecic witryny (procz DHL, GSL bo tego typu firmy interesowalyby mnie), ktore mozna byloby przeanalizowac?
Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz na moje pytania