Witam,
w poszukiwaniu potrzebnych informacji teoretycznych warto zajrzeć np. do następujących książek:
- Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa 2001,
- Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001,
- Christopher M., Peck H., Logistyka marketingowa, Warszawa 2005,
- H. Szulce, S. Strojny i in., Kompendium marketingu dla logistyków, Poznań 2009,
- Cichosz M., Lojalność klienta a logistyka firm usługowych, Warszawa 2010.
Natomiast w wyborze problemu badawczego powinien pomóc przede wszystkim promotor pracy. Warto jednak zapoznać się np. z
artykułami na ten temat, opublikowanymi na tym portalu, to powinno ułatwić wybór odpowiednich zagadnień, o które warto pytać w wybranej firmie.
Kolejnym źródłem inspiracji może być artykuł Szymona Strojnego
Wskaźniki logistyczne w przedsiębiorstwach działających w Polsce.
Myślę, że można przeprowadzić analogiczne badanie w wybranej przez Pana firmie? Tę kwestię należałoby jednak uzgodnić z promotorem.
Pozdrawiam
ŁP