Witam,
przede wszystkim - proszę nie dublować wątków na różnych forach, netetykieta wyraźnie tego zabrania.
Przykładem może być alians logistyczny sklepów, który obejmuje przede wszystkim czynności:
- magazynowania i transportu produktów,
- zawierania umów i załatwiania zamówień,
- przyjęcia produktów,
- paczkowania,
- kompletacji produktów do wysyłki,
- czynności związane z obsługą odbiorców.
Alians taki stwarza możliwość wykorzystania nowoczesnych technologii efektywnej obsługi klienta według koncepcji ECR (Efficient Consumer Response).
Więcej informacji jest dostępnych m.in. na stronie
ECR Polska.
Warto też zajrzeć np. do książek: Anny Baranieckiej, ECR. Efficient Consumer Response. Łańcuch dostaw zorientowany na klienta, wyd. przez ILiM, Poznań 2004, w ramach serii Biblioteka Logistyka oraz Haliny Dudek-Chwisteckiej i Włodzimierza Sroki, Alianse strategiczne: problemy teorii i dylematy praktyki, wyd. 2 (zm. i uzup.), Dąbrowa Górnicza 2008.
Pozdrawiam
ŁP