Dzień Dobry,
Postaram się w jakiś sposób Panu pomóc poniżej przedstawiam proponowane przez mnie następujące pozycje literaturowe opisujące to zagadnienie.
Literatura:
Pokusa T., Logistyczna obsługa i lojalność klienta jako orientacje rynkowe, Opole 2001,
Rydzkowski W. [red.], Usługi logistyczne. Teoria i praktyka, Poznań 2011.
Barcik R., Logistyka dystrybucji, Bielsko-Biała 2005
Śliwczyński B., Koliński A., Organizacja i monitorowanie procesów dystrybucji, ILiM, Poznań 2013.
Janelle Barlow, P. Steward, Markowa obsługa klientów. Nowe źródło przewagi nad konkurencją, Wydawnictwo Helion
Hancewicz Radosław, Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem, Wydawnictwo Helion
Research Associates Performance, Ron Zemke, Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów, Wydawnictwo Wolters Kluwer
Kramarz Marzena, Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Pomiar, ocena, strategie, Wydawnictwo Difin
Jest wiele artykułów prasowych dotyczących tego zagadnienia, np. w czasopiśmie Logistyka.
Pozdrawiam Serdecznie Piotr Czajkowski