Zaloguj się

WIEDZA: pozostałe zagadnienia

Promocja, usługi turystyczne, przedsiębiorstwo turystyczne, instrumenty promocji

Opracowanie zawiera treści odnoszące się do promocji usług turystycznych. Wyjaśniono znaczenie i istotę promocji jako czwartego instrumentu w kompozycji marketingu mix. Przedstawiono elementy składające się na promocję mix usług turystycznych. Przybliżono znaczenie reklamy, marketingu bezpośredniego, promocji sprzedaży, public relations oraz sprzedaży osobistej. W końcowej części artykułu zostały zmieszczone wnioski.

Stabilność, dodatniość, układy singularne, pęk regularny.

W pracy podano warunki konieczne i wystarczające dodatniości i stabilności asymptotycznej układów singularnych o pękach regularnych. Zaproponowano nową metodę sprawdzania dodatniości i asymptotycznej stabilności singularnych ciągłych i dyskretnych układów liniowych o pękach regularnych. Proponowana metoda jest oparta o działaniach elementarnych na pękach tych układów. W metodzie tej układy syngularne są redukowane do równoważnych postaci standardowych, które są wykorzystywane następnie do sprawdzania stabilności asymptotycznej tych układów singularnych.

Zmodyfikowana hybrydowa metoda nieliniowej estymacji tła dla wizyjnych systemów śledzenia ruchu pojazdów

W artykule przedstawiono efektywną metodę estymacji tła przydatną w technikach śledzenia ruchu pojazdów na drodze w Inteligentnych Systemach Transportowych. Ze względu na wpływ szumu oraz zakłóceń powodowanych przez inne ruchome obiekty na wyniki estymacji tła najlepsze wyniki zapewnia stosowanie technik nieliniowych z dodatkowym pomijaniem lub uśrednianiem sąsiednich klatek sekwencji wideo.

Wpływ zasilania silnika rolniczego Perkins 1104c-44 paliwami estrowo-etanolowymi na wybrane parametry procesu wtrysku i spalania w aspekcie ekologicznym silnik spalinowy, proces wtrysku i spalania, paliwa ekologiczne, ochrona środowiska

W artykule przedstawiono wyniki badań dotyczących porównania kątów rozpylenia strugi paliwa oraz wydzielania ciepła silnika PERKINS ·zasilanego paliwem mineralnym EKODIESEL oraz porównawczo paliwa-mi roślinnymi: estrem metylowym FAME i etanolem BIO-E-DIESEL. Zastosowanie paliw o różnych właściwościach fizykochemicznych do silników wysokoprężnych wymaga dużych dokładności pomiarów parametrów diagnostycznych celem poznania występujących różnic w procesach wtrysku i spalania silników zasilanych tymi paliwami.

System CBS, inspekcje serwisowe, eksploatacja pojazdu

W artykule przedstawiono genezę i możliwości serwisowe systemu CBS wykorzystanego w pojazdach BMW. Pokazano również sposoby resetowania wskaźników serwisowych przy użyciu procedur manualnych i za pomocą interfejsów diagnostycznych. Dodatkowo przedstawiono wybrane problemy związane z realizacją obsługi serwisowej pojazdów BMW przy użyciu systemu CBS.

Symulacja komputerowa, mikrosymulacja, modele ruchu drogowego, automaty komórkowe

W niniejszym artykule przedstawiono opracowany symulator do badania efektywności ruchu drogowego dla wyznaczonego obszaru. Warstwę logiczną narzędzia stanowi teoria automatów komórkowych, ze szczególnym uwzględnieniem modeli ruchu drogowego. W pierwszej części artykułu autorzy wprowadzają pojęcie automatu komórkowego i prezentują wybrane modele ruchu drogowego, by w dalszej części przedstawić założenia i części składowe opracowanego oprogramowania oraz możliwości jego wykorzystania. Całość wsparta jest licznymi rysunkami ukazującymi poszczególne ekrany aplikacji i wnioskami końcowymi.

PKT Sp.z o.o., ZKM Gdynia, Trolejbus, konwersja, Solaris, Mercedes ,pojazdy niskopodłogowe, efektywność ekonomiczna,

W artykule przedstawiono wybrane problemy związane z konwersją używanych autobusów na trolejbusy przez PKT Sp. z o.o. w Gdyni w latach 2004-2010. W momencie rozpoczęcia działalności PKT Sp. z o.o. dysponowała przestarzałym fabrycznie taborem marki Jelcz. Wszystkie pojazdy były wysokopodłogowe, co negatywnie wpływało na wizerunek trolejbusów w porównaniu z autobusami, wśród których, począwszy od roku 1996, szybko zaczęła rosnąć liczba pojazdów niskopodłogowych. Wyraźnym ograniczeniem dla szybkiej wymiany taboru na niskopodłogowy przez PKT Sp. z o.o. była cena trolejbusu przewyższająca o ok. 75% cenę identycznego autobusu.
Subskrybuj to źródło RSS