Grupa DSV w pierwszej dziesiątce
W tegorocznym jubileuszowym Rankingu TSL Grupa DSV uplasowała się w pierwszej dziesiątce największych polskich operatorów logistycznych z przychodami przekraczającymi 514 mln zł.
W tegorocznym jubileuszowym Rankingu TSL Grupa DSV uplasowała się w pierwszej dziesiątce największych polskich operatorów logistycznych z przychodami przekraczającymi 514 mln zł.
Sieć sklepów Stokrotka uruchomi nowe centrum dystrybucyjne w parku logistycznym MLP Lublin. Spółka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Emperia wynajęła blisko 6 tys. mkw., które zostaną udostępnione pod koniec tego roku. Zawarta umowa obejmuje opcję powiększenia powierzchni o kolejne 6 tys. mkw. W transakcji doradzała firma CBRE.
Od rzetelności, odpowiedzialności oraz stabilności, również finansowej, operatora logistycznego zależy dobro obsługiwanych produktów. Na podstawie badań satysfakcji klientów Grupy Raben można stwierdzić, iż odbiorcy usług logistycznych oczekują od ich dostawców m.in. wysokiej jakości usług oraz innowacji. Dobre wyniki finansowe pozwalają firmom z sektora TSL odpowiadać na potrzeby rynku, poprzez inwestowanie w nowoczesne systemy, które zwiększają bezpieczeństwo towarów, wpływając pozytywnie na postrzeganie marki producenta.
W 2014 roku przewieziono ogółem 1840 milionów ton ładunków - wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. To oznacza spadek o 0,4% w stosunku do roku 2013. Spadek ten objął prawie wszystkie rodzaje transportu: kolejowy, samochodowy, rurociągowy i morski.
DPD Polska wciąż poszukuje nowych rozwiązań w branży kurierskiej, które pozwalają usprawnić obsługę klienta, optymalizują jego procesy operacyjne i przyczyniają się do ograniczenia kosztów wewnętrznych.
Jak zapowiadają organizatorzy najbliższej edycji targów CeMAT, hasłem przewodnim tego wydarzenia będą inteligentne rozwiązania dla łańcuchów dostaw. Targi odbędą się w dniach od 31 maja do 3 czerwca 2016 r. w Hanowerze.
Jeden z największych niezależnych browarów, Duvel Moortgat USA, wybrał spółkę Kuehne + Nagel do zarządzania frachtem morskim w ramach transatlantyckich wysyłek na wschód / zachód i transpacyficznych wysyłek na zachód, a także odprawami celnymi.
Członkowie Aliansu G6: APL, Hyundai Merchant Marine (HMM), Mitsui O.S.K. Lines (MOL), Hapag-Lloyd, Nippon Yusen Kaisha (NYK) oraz Orient Overseas Container Line (OOCL) podjęli decyzję o przedłużeniu serwisu Loop 7 Azja-Europa na Morze Bałtyckie.