Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Branża logistyczna szuka pracowników

Polski sektor e-commerce należy obecnie do najbardziej dynamicznie rosnących rynków europejskich. W 2020 roku aż 73% internautów dokonywało zakupów online, a ich liczba wzrosła o 11 punktów procentowych w porównaniu do 2019 roku. Wraz z rozwojem tego kanału sprzedaży widać rosnące zapotrzebowanie na handlowców, spedytorów i magazynierów.

Toyota, Isuzu i Hino pracują nad komercjalizacją systemu automatycznego generowania map HD

Toyota, Isuzu i Hino wspólnie szukają rozwiązań, które przyspieszą popularyzację autonomicznych samochodów dostawczych. Teraz rozpoczynają prace nad praktycznym wykorzystaniem w pojazdach dostawczych Automated Mapping Platform (AMP), cyfrowej platformy firmy Woven Alpha.

Polska technologia magrail na testach we Włoszech

Nevomo, spółka technologiczna rozwijająca opartą na lewitacji magnetycznej technologię kolei nowych generacji o nazwie magrail, nawiązała współpracę z Rete Ferroviaria Italiana (RFI). W jej ramach firmy dokonają technicznej i ekonomicznej weryfikacji wykonalności wdrożenia technologii magrail na włoskiej infrastrukturze kolejowej, a także będą ubiegać się o dofinansowanie z UE w celu przygotowania pełnowymiarowego pilotażu na torze testowym RFI w Bolonii San Donato. To istotny krok w stronę wprowadzenia magrail na rynek europejski.

Jak wybrać opony do samochodu dostawczego?

Każdy właściciel samochodu o większym gabarycie zastanawia się, w jaki najlepszy sposób dobrać opony. Z reguły nie są one tanie, nawet kilka razy droższe niż ogumienie do samochodu osobowego. Jak je wybrać? Na co zwrócić uwagę? W jaki sposób wyjść na tym najlepiej?

Z etykietą

Przybywa stacji ładowania pojazdów elektrycznych, ale... zbyt wolno

Według danych z końca maja 2021 r., w Polsce było zarejestrowanych łącznie 25 407 samochodów osobowych z napędem elektrycznym. Przez pierwsze pięć miesięcy br. ich liczba zwiększyła się o 6671 sztuk, tj. o 149% więcej niż w analogicznym okresie 2020 r. - wynika z Licznika Elektromobilności, uruchomionego przez PZPM i PSPA.

Pierwszy Żappka Store już dostępny dla klientów

Już od 14 czerwca br. klienci mogą zrobić zakupy w pierwszym Żappka Store otwartym na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Żappka Store jest połączony z aplikacją żappka i nie ma w nim ani kas, ani obsługi. Placówka jest dostępna 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dzięki czemu klienci mogą korzystać z niego o dowolnej porze dnia czy nocy. Żappka Store wykorzystuje innowacyjną technologię opartą o AI, która powstała dzięki współpracy Żabki Future z amerykańską firmą technologiczną AiFi.

Subskrybuj to źródło RSS