Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

BTS w Tczewie dla LCN Capital Partners

Panattoni, deweloper nieruchomości przemysłowych i logistycznych, z niesłabnącym zainteresowaniem LCN Capital Partners, wiodącego europejskiego partnera kapitałowego w zakresie transakcji sale & leaseback oraz budowy obiektów typu build-to-suit. Firma nabyła produkcyjno-magazynowy obiekt BTS zrealizowany przez Panattoni w Tczewie.

Autobus elektryczny Urbino 12 electric na testach w MPK Kraków

W dniach od 29 marca do 16 kwietnia 203 mieszkańcy Krakowa będą mogli przekonać się o komforcie jazdy najpopularniejszym modelem autobusu bateryjnego firmy Solaris. Operacyjność Urbino 12 electric w codziennym ruchu miejskim będzie testowana przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie.

Atlas Ward buduje w Zawierciu zakład recyklingu baterii

Generalny wykonawca Atlas Ward Polska rozpoczął w Zawierciu budowę innowacyjnego zakładu recyklingu baterii litowo-jonowych. Inwestycja realizowana jest na zlecenie Elemental Strategic Metals – spółki należącej do Grupy Elemental Holding. Będzie to jeden z pierwszych i największych obiektów tego typu w Europie, o strategicznym znaczeniu dla elektromobilności.

Nowa opcja rezerwacji "Sustainable Fuel" dla frachtu lotniczego w DACHSER

W ramach realizacji strategii ochrony klimatu, Dachser inicjuje kolejne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju w branży frachtu lotniczego. Od 1 marca 2023 r., klienci nadający przesyłki lotnicze w Dachser, będą mogli skorzystać z dodatkowej opcji rezerwacyjnej o nazwie Sustainable Fuel. Po wybraniu tego rozwiązania ładunek będzie transportowany samolotem zatankowanym paliwem "Sustainable Aviation Fuel" - w skrócie SAF, które jest pozyskiwane częściowo z biokomponentów. Dzięki temu przesyłki lotnicze mogą emitować do 30% mniej gazów cieplarnianych.

Trendy CX w handlu w 2023 roku

Pomimo słabych perspektyw ekonomicznych, branża retail i e-commerce gwałtownie inwestuje w narzędzia Customer Experience (CX), aby zapewnić bardziej interaktywną oraz ujednoliconą obsługę klientów i dzięki temu zwiększyć przychody wynikające z posiadania lojalnych klientów. Ta strategia ma zapewnić firmom handlowym przewagę na konkurencją w coraz bardziej wymagających czasach – wynika z najnowszych globalnych badań wśród specjalistów ds. Customer Experience, których autorem jest Talkdesk Research.

Subskrybuj to źródło RSS