Zaloguj się

AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Automatyzacja i digitalizacja siłą Modernlog 2020

Logistyka 4.0 to hasło najbliższej, 4 edycji targów Modernlog. U podstaw najnowszych trendów branży leży cyfryzacja i automatyzacja procesów. To klucz do zwiększenia efektywności magazynu, centrum dystrybucyjnego czy hali produkcyjnej. Jakie rozwiązania wybrać? Co najlepiej się sprawdzi w konkretnej firmie? Tego będzie można dowiedzieć się już 2-5 czerwca 2020 r. w Poznaniu.

Grupa ORLEN buduje sieć stacji na rynku słowackim

Sieć detaliczna Grupy ORLEN powiększy się o 7 nowych stacji na Słowacji. To kolejny krok do poszerzenia działalności biznesowej na słowackim rynku, gdzie koncern należy do grona znaczących hurtowych dostawców paliw. PKN ORLEN postrzega słowacki rynek detaliczny jako perspektywiczny, dlatego realizowane tam inwestycje mają charakter długoterminowy.

CSR w Polsce coraz bardziej popularny

17. edycja raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" z 2018 r. pokazuje, że zarówno pod kątem liczby zgłoszonych praktyk z zakresu CSR, jak i liczby firm prowadzących takie działania, nastąpił wzrost na poziomie 30 proc. r/r. W samym poprzednim roku 129 firm realizowało praktyki z zakresu pracy, a ponad 50 prowadzonych praktyk dotyczyło bezpieczeństwa w miejscu pracy.

Klik do wiedzy

Już od dziś, również u nas, książki wydawnictwa Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania z serii Biblioteka Logistyka możesz kupić on-line w naszym sklepie internetowym www.e-bit.edu.pl/wydawnictwa.
Z tej okazji przygotowaliśmy dodatkowe bonusy w postaci:
- 15% rabatu dla kupujących więcej niż 10 książek
- dostępu do wyjątkowych zasobów on-line w postaci wideoporadników lub zestawów użytecznych linków już po potwierdzeniu płatności

Zapraszamy do zakupów!
Księgarnia logistyczna on-line: www.e-bit.edu.pl/wydawnictwa.

Grupa RAJA jednoczy swoje europejskie spółki RAJAPACK pod wspólną marką RAJA

Grupa RAJA, europejski lider w dystrybucji opakowań, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia przedsiębiorstw ogłosiła, że jej 15 spółek europejskich, które dotychczas funkcjonowały pod nazwą Rajapack, jednoczy się pod wspólną marką RAJA. Od 2 września br. oddział Rajapack Polska, podobnie jak 14 pozostałych europejskich spółek należących do grupy, będzie funkcjonował pod wspólną marką RAJA. Zmiana ta ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki wśród klientów w całej Europie i jest kontynuacją dynamicznego rozwoju grupy.

Subskrybuj to źródło RSS