Firma Complex SA, krajowy lider produkcji i dystrybucji części maszyn i łożysk tocznych zakończyła prace związane z uruchomieniem centrum logistycznego w Strykowie koło Łodzi, przy autostradzie A2.
Firma DHL Global Forwarding nie chce być dłużej mylnie określana firmą kurierską. Czteromiesięczna kampania wizerunkowa, która obejmuje 260 billboardów, spoty reklamowe w telewizji, Internecie i reklamy prasowe ma za zadanie zbudować świadomość marki DHL Global Forwarding.
Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu jest organizatorem seminarium dedykowanego informatycznym sposobom rozwiązywania współczesnych problemów obszaru magazynowania oraz zapasów.
Już we wrześniu, w specjalistycznym serwisie decyzje-IT.pl, prezentującym oprogramowanie dla biznesu, użytkownicy będą mogli zapoznać się z rozwiązaniami IT dla logistyki, handlu i budownictwa. Pierwsze sekcje branżowe należące do nowego działu ROZWIĄZANIA IT DLA BRANŻ zapoczątkują cykl tematyczny serwisu decyzje-IT.pl poświęcony systemom IT dla różnych branż.
Niemal 135 tysięcy opasek odblaskowych otrzymają Polacy w związku z akcjami Goodyeara na rzecz polepszania bezpieczeństwa na polskich drogach. Wraz z najnowszym numerem tygodnika „Motor” (1 września br.) oraz 4 września br. z dziennikiem „Nowiny”, każdy z czytelników otrzyma odblaskową opaskę z logo Goodyeara, dzięki której będzie bardziej widoczny po zmierzchu.