Poziom globalizacji osiągnął pułap wyższy od szczytu sprzed kryzysu
Według indeksu DHL Global Connectedness Index, poziom globalizacji osiągnął pułap wyższy od szczytu sprzed kryzysu i w 2015 r. wzrastał powoli.
- 0
- Kategoria: Raporty i analizy
Według indeksu DHL Global Connectedness Index, poziom globalizacji osiągnął pułap wyższy od szczytu sprzed kryzysu i w 2015 r. wzrastał powoli.
Imponujące wyniki na rynku magazynowo-produkcyjnym w III kwartale 2016 r. Wolumen podaży zbliża się do 11 mln m kw. Wysoka dynamika popytu - wzrost na poziomie 76% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Zdecydowana reakcja deweloperów. Budują dużo i przygotowują pierwsze projekty na nowych rynkach - wynika z raportu przygotowanego przez AXI IMMO.
W ciągu dziesięciu lat liczba wypadków z udziałem samochodów ciężarowych spadła ponad dwukrotnie, choć liczba tych aut ciągle rośnie - wynika z raportu opracowanego na potrzeby akcji społecznej „Profesjonalni kierowcy”.
Według raportu „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”, firma DHL jest najczęściej wybieranym dostawcą zakupów internetowych. Kolejny rok z rzędu klienci docenili szeroki wachlarz możliwości odbioru paczek, jak i cieszące się ogromną popularnością dostawy door to door, zarówno do miejsca zamieszkania, jak i pracy.
Polski rynek KEP (przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych) w 2015 r. wzrósł o 10%, osiągając wartość 4,5 mld zł. W tym roku wzrost będzie jeszcze większy, bo o 14%, a wartość rynku osiągnie 5,1 mld zł - szacują eksperci firmy doradczej PwC w raporcie „Perspektywy wzrostu rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) w Polsce do 2018 roku”.
Utrzymuje się wysoki popyt na powierzchnie przemysłowe i logistyczne.
DHL, światowy dostawca usług logistycznych, ujawnia 26 kluczowych trendów, które w ciągu kolejnych pięciu do dziesięciu lat mogą wpływać na sektor logistyki. Nowy Logistics Trend Radar na rok 2016, trzeci w pionierskiej serii, opisuje całkowicie nowe trendy, śledzi rozwój trendów odkrytych w poprzednich wydaniach, jak również te, które zniknęły bądź stały się istotne od czasu pierwszej edycji raportu w 2013 roku.
Tylko 14,7 proc. e-sklepów przetłumaczyło witrynę na co najmniej jeden język obcy, a zaledwie 6 proc. z nich korzysta z zagranicznych domen, wynika z najnowszego badania Sociomantic Labs. Te dane dobitnie pokazują, że rodzime e-sklepy nie są przygotowane na ekspansję za granicę. A szkoda, bo taki krok mógłby znacząco zwiększyć ich przychód i zyski. Jak i dlaczego warto przygotować się do internacjonalizacji e-biznesu?