Zaloguj się

AKTUALNOŚCI: logistyka

GXO przejmuje firmę Clipper Logistics

Firma GXO Logistics Inc. ogłosiła, że otrzymała bezwarunkową zgodę od brytyjskiego Urzędu ds. Konkurencji i Rynków na przejęcie firmy Clipper Logistics plc. GXO przedstawiło swoją ofertę przejęcia 24 maja 2022 r., jednak do czasu zakończenia przeglądu regulacyjnego obydwie firmy prowadziły swoją działalność w niezależny sposób.

Z etykietą

SwipBox wchodzi do Rumunii

Operator logistyczny Cargus będzie realizował pilotaż wolnostojących automatów paczkowych SwipBox Infinity. Uczestnicy rynku e-commerce w Rumunii będą mogli skorzystać z zupełnie nowych i zaawansowanych technologicznie urządzeń do odbioru przesyłek.

Z etykietą

Nowe centrum dystrybucji ID Logistics

ID Logistics, operator logistyczny specjalizujący się w logistyce kontraktowej, przedłuża kontrakt z siecią handlową Carrefour i otwiera nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni 48 tys. mkw. w Psarach (woj. śląskie). Z magazynu, działającego w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne i zrównoważony rozwój, zaopatrywane będą supermarkety, hipermarkety, sklepy typu convenience oraz stacje benzynowe w południowej części kraju.

Paczkomaty InPost w czołówce dostaw e-commerce w Polsce

Zgodnie z raportem firmy Gemius „E-commerce w Polsce w roku 2022” Paczkomat® InPost umocnił pozycję na rynku usług logistycznych. Jako formę dostawy przesyłek Paczkomat® InPost wybiera 81% kupujących co oznacza wzrost o 4 punkty procentowe w porównaniu do roku ubiegłego. Dla 83% konsumentów dostępność tej usługi jest motywacją do dokonania zakupów w konkretnym sklepie. Na drugim miejscu, z zaledwie połową wskazań (43%), uplasowały się dostawy kurierem do domu/pracy. W ubiegłym roku tę formę dostawy wybierał co drugi respondent. W tej kategorii InPost również obejmuje pozycję lidera z 36% wskazań.

Subskrybuj to źródło RSS